مسابقات جام خزر در 4 گروه

تاریخ ثبت: 1390/12/15

 

در پایان دور دهم ایدنی - کورنیف و کوپارادازه در مکانهای اول تا سوم قرار گرفتند .

جام خزر :تداوم درخشش خیره کننده نوجوانان، نتایج کامل هر 4 جدول مسابقات

ایدنی و تیویاکف هم پس ازکوپارادزه در صدر جدول به کورنیف پیوستند!
در دور نهم  ایدنی و تیویاکف هم پس ازکوپارادزه در صدر جدول به  کورنیف پیوستند!
 
ایدنی با شکست استاد بزرگ عباسف با عملکرد 2598 به این مهم نایل
 
آمد.اوقاعدتا باید به نصاب استاد بزرگی دست یابد. سارا خادم هم همچنان  رو به
 
جلو است و با عملکرد 2477 به صاب استاد بین المللی آقایان دست خواهد یافت.
 
 
محسن شعرباف و سید حامد موسویان نیز 2 چهره موفق دیگر هستند که با 6.5
 
امتیاز در مکانهای پنجم و هشتم ایستاده اند.
 
 
اما در جدولb علی موسوی به همراه 2 شطرنجبازگرجی و آزربایجانی با 8 امتیاز در
 
 
گروه صدر نشینان است.
 
 
در گروه بانوان مهرنوش زوار موسوی با 6.5 امتیاز از 7 بازی اول است، کیمیا مرادی
 
و گلناز جعفری  به ترتیب با 6 و 5.5 امتیاز دوم وسوم هستند.
 
 
در گروه نو جوانان آریان یوسفی کیا با 8 امتیاز در صدر است و آریان بشیری با 7.5
 
امتیاز در مکان دوم است.
 
 
 دور هشتم مسابقات جام خزر با تساوی کورنیف و شکست  ایدنی  تنها باعث شد
 
تا  کوپارادزه در صدر جدول به  کورنیف   بپیوندد. پس از این دو  که 6.5 امتیازی
 
هستند 7 شطرنجباز از جمله ایدنی،موسویان،گلیزاده و قهرمان سابق اروپا تیویاکف
 
6 امتیازی هسند. امروز دورهای نهم ودهم مسابقات برگزار خواهدشد. 
 
 در ادامه مسابقات جام خزر  پویاایدنی در صدر جدول به  کورنیف پیوست! و محسن
 
شعرباف در رده سوم جای گرفت.
 در پایان دور هفتم کورنیف - ایدنی و شعرباف در مکانهای اول تا سوم قرار دارند.
 
جام خزر :تداوم درخشش خیره کننده نوجوانان، نتایج کامل هر 4 جدول مسابقات
کورنیف با 5.5 ، ایدنی شعرباف وآزالادزه 4.5 امتیاز
 در پایان دورششم مسابقات برگ و پرشکوه جام خزر  کورنیف با 5.5 ،
ایدنی شعرباف وآزالادزه 4.5 امتیاز  در صدر  هستند.
دور پنجم:
 
کورنیف با 5 ،  ایدنی با4.5 ،سارا خادم : با 4 امتیاز در مکانهای اول تا  سوم
مسابقات پرشکوه جام خزر جای دارند.!
اما در گروه بانوان مهرنوش زوار موسوی با 5 امتیاز  همچنان به تنهایی در
صدر است و کیمیا مرادی با 4.5 امتیاز در مکان دوم جای دارد.
 
 جدول ونتایج  کامل  همه گروهها را در پایین صفحه ملاحظه بفرمایید.
 
 
سارا خادم : با 3.5 امتیاز از 4 بازی و عملکرد2680 همچنان شگفتی ساز بزرگ مسابقات است او امروز در ادامه موفقیتهای بزرگ خود توانست بر استاد بزر  سرخان گولیف به  پیروزی دست یابد. 
در پایان دور چهارم تنها کوریبف با 4 امتیاز در صدر است ،همایون توفیقی ،پویا ایدنی و سارا خادم 3.5 امتیازی است. 
 
سارا خادم  با تساوی برابر سید جوادعلوی همچنان شگفتی ساز است.از دیگر نتایج مهم دور سوم میتوان به تساوی حامد موسویان برابر پویا ایدنی ،شاهین ساده برابر سرخان گولیف ، سید خلیل موسوی برابر محجوبعلی فقیرنواز برابرپایچادزه ،پیروزی نوروزی بر درینی،خادمی بر یگیازاریان و... نام برد. نتایج هر 4 جدول بازیها را در پایین صفحه ملاحظه بفرمایید.
 
دقایقی پیش سارا خادم بر استاد بزرگ محجوب پیروز  شد تا رون موفقیتهای نوجوانان ارزنده ما تداوم یابد.همچنین علی فقیر نواز با استاد بزرگ سرخان گولیف و  امید نوروزی با پایچادزه به تساوی دست یافتند.
 
 
جام خزر  که با حضور بیش از 500 شطرنجباز دیروز کلید خورد با پیروزی احمد عسگری زاده بر تیویاکف  با شگفتی آفرینی نوجوانان ما آغاز شد.
 
دهمین دوره جام خزر فردا با حضور بیش از 500 شطرنجباز!از جمله استادان بزرگ و نام آور سرگئی تیویاکف،سرگئی ولکف و...در رشت آغاز خواهد شد.
 
 

نقل از ماهنامه شطرنج

دهمین دوره جام خزرگیلان-رشت

دهمین دوره مسابقات بین المللی جام خزر در چهار جدول جداگانه به میزبانی هیات شطرنج استان گیلان و در شهر رشت آغاز شد.



 

در این دوره از رقابت ها، حدود 530 شطرنج‌باز از ایران و کشورهای هلند، روسیه، گرجستان، بلاروس، آذربایجان، اوکراین، ارمنستان، پاکستان، لتونی، ترکمنستان و آلمان حضور دارند.

این دوره از رقابت ها در چهار جدول برگزار می شود که در جدول اول (A) شطرنج‌ بازان دارای درجه بین‌المللی بالای 2100 ، در جدول دوم (B) شطرنج‌بازان دارای درجه بین المللی زیر 2100، در جدول سوم بانوان (C) و در جدول چهارم (D) نیز شطرنج‌بازان دختر و پسر رده سنی زیر 14 سال با هم به رقابت می‌پردازند.

رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر که مخصوص استان گیلان است، تاکنون در شهرستان های رضوانشهر، صومعه سرا و رشت برگزار شده که رشت بیشترین میزبانی این رقابت ها را به عهده داشته است.

در جدول A که مهمترین جدول مسابقات به لحاظ وجود اساتید بزرگ و بین المللی است، 31 شطرنج‌باز خارجی، در جدول B که ویژه درجه داران زیر 2100 است، 19شطرنج‌باز خارجی، در جدول C که بانوان با هم به رقابت می پردازند،سه شطرنج‌باز خارجی و در جدول D که ویژه نوجوانان می باشد، 14 شطرنج‌ باز خارجی حضور دارند.

در این دوره از رقابت ها، ابوالفضل کاظمیان اسکی، شطرنج‌باز نونهال که از دو پا معلولیت دارد، همانند سال گذشته در این رقابت ها حضور دارد ضمن اینکه فاطمه هدایتی، محمد معاف و مهدی رومی فرد شطرنج‌بازان نابینای حاضر در این دوره از رقابت ها هستند.

در نهمین دوه رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر که سال گذشته برگزار شده بود، حدود 750 شطرنج‌باز در شش جدول به رقابت پرداختند که در این دوره، بیش از 200 شطرنج ‌باز کمتر نسبت به دوره گذشته شرکت کرده اند.

دهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر در 11 دور به روش سوییسی و به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) شهرستان رشت ادامه می یابد.

برای این دوره از مسابقات مبلغ  21 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است که طبق آیین نامه مسابقات به افراد برنده اهداء می شود.

 

جدول A

در جدول A مسابقات که شطرنجبازان با درجه 2100 به بالا را شامل می شود،103 شطرنجباز از 8 کشور ارمنستان ،آذربایجان،گرجستان،ایران،هلند،پاسکتان،روسیه و ترکمنستان حضور دارند که در میان آنها 12 استاد بزرگ،17 استاد بین المللی،1استاد بین المللی بانوان،13 استاد فیده،حضور دارند.

"سرگئی تیویاکوف"(2677) از هلند به عنوان بخت نخست قهرمانی مسابقات به شمار می رود و پس از وی "لوون پانتسولایا"(2596 ) از گرجستان و "اولگ کورنیف"(2584) از روسیه به عنوان بختهای دوم و سوم قهرمانی به شمار می روند.

برای جدول A مسابقات 11500000 دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است که مبلغ 3000 دلار آن به برنده مسابقات تعلق خواهد یافت.

 

جدول B

جدول B دهمین دوره مسابقات جام خزر را بازیکنان با درجه پایینتر از 2100  و همچنین بازیکنان بدون درجه تشکیل می دهد.در این جدول 249 شطرنجباز که در بین آنها نام 2 استاد فیده دیده می شود از 5 ملیت حضور دارند که کشورهای ارمنستان،آذربایجان،گرجستان،آلمان و ایران را شامل می شوند.

در کمال تعجب "ماریا گئورگیان" با درجه 2112 بخت نخست قهرمانی مسابقات به شمار می رود و این در حالی است که این جدول ویژه درجه داران زیر 2100 و بازیکنان بدون درجه است.آرش همت جو(2096) و محمد تقی والسلام(2096) به عنوان بختهای دوم و سوم قهرمانی مسابقات به مشار می روند.

برای این جدول 50050 دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است که مبلغ 1200 دلار آن به فرد قهرمان اعطا خواهد شد.

 

جدول C

جدول C دهمین دوره مسابقات بین المللی جام خزر ویژه بانوان می باشد.

در این جدول 56 شرکت کننده از دو کشور ایران و آذربایجان حضور دارند.در این جدول هیچ بازیکن عنوانداری حضور ندارد و 32 شطرنجباز درجه دار و 24 بازیکن بدون درجه با هم به رقابت می پردازند.

مهنوش زوار موسوی (2059) بخت نخست قهرمانی این جدول به شمار می رود و فاطمه انصاری (1983) و گلناز جعفری (1945) در مکانهای دوم و سوم جدول آغازین مسابقات قرار دارند.

در مجموع مبلغ 3100 دلار جایزه نقدی برای جدول بانوان درنظر گرفته شده است که مبلغ 800 دلار آن به فرد برنده تعلق خواهد گرفت.

 

 

جدول D

آخرین جدول دهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خزر را جدول D تشکیل می دهد که ویژه نوجوانان زیر 14 سال می باشد.

در این جدول 113 شطرنجباز نوجوان زیر 14 سال از دو کشور ایران و آذربایجان حضور دارند که 23 نفر آنها را درجه داران بین المللی تشکیل می دهند.

آرین بشیری(1912) به عنوان بخت نخست قهرمانی مسابقات به شمار می رود و پس از وی "زاور بایراموف"(1905) از آذربایجان و محمد امین مولایی(1883) از کشورمان به عنوان نفرات بعدی در فهرست اولیه جدول مسابقات به شمار می روند.

برای جدول نوجوانان 1800 دلار جایزه در نظر گرفته شده است که برای نفرات برتر رده های سنی زیر 10 سال،زیر 12 سال و زیر 14 سال به ترتیب مبلغ 250 دلار و نفرات دوم هر دره سنی 200 دلار و نفر سوم هر رده سنی 150 دلار جایزه تعلق گرفته است.

 

 

گزارش تصویری

منبع:شطرنج خمام

 

دهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج خزرعصرروزچهارشنبه 10 اسفند 90 درسالن یادگار امام رشت شروع شد.آن چیزی که بیش ازهمه درافتتاح این مسابقه به چشم می خورد،نظم و انظباط بود که حتی وقت شناسی در شروع بازیها چنان بود که  تعدادی از شطرنجبازان غافلگیر شده و به هوای تاخیر در این نوع مسابقات که معمول شده است دیر سرمیز حاضر شدند ولی بعیدا ست کسی از این مساله ناراحت شده باشد امید است در همه مسابقات شاهد برقراری نظم و قانون باشیم.اما از مهمترین نتایج دور اول می بایست به باخت قهرمان اروپا؛تیویاکف از احمدعسگری زاده اشاره کرد...
 

شطرنج جام خزر

مراسم افتتاحیه باتلاوت آیاتی ازقرآن کریم حوالی ساعت15:30شروع شد.

 

بهرام نوری-کامران جعفری

بهرام نوری وکامران جعفری ازصداوسیمای گیلان کار اجرای مراسم رابه خوبی انجام دادند.

 

مهندس کامبوزیا

مهندس کامبوزیا نایب رییس فیده ورییس فدراسیون شطرنج ازابتدادرمراسم حضورداشت.

 

رییس فدراسیون شطرنج؛مهندس کامبوزیا

رییس فدراسیون شطرنج که یکی ازسخنرانان مراسم افتتاحیه بوددربخشهایی ازصحبتهایش ابرازامیدواری کردکه رقابتهای شطرنج به رفاقت ها تبدیل شودوی دربخش دیگری ازسخنانش عنوان کرداین مسابقات ازنظرکمی درسطح بالایی است وباتوجه به پتانسیل بالای شطرنج گیلان امیدآن می رودکه ازلحاظ کیفی هم جزءبهترین ها باشدوی شطرنج گیلان راازنظرارزشیابی جزءبهترین هادانست ودرانتهاازشطرنجبازان خواست درمسابقات جام مرحوم ابوترابی که درقزوین برگزارمی شودشرکت کنند...

 

میرزاکوچک خان جنگلی

مراسمی نمادین ازحضوربزرگمردتاریخ گیلان میرزاکوچک خان جنگلی درسالن یادگارامام بااجرایی هنرمندانه والبته باهمراهی آهنگ معروف میرزاکوچک خان توسط گروه موزیک شهرداری رشت.

 

رییس هیات شطرنج گیلان؛کیومرث بیات

کیومرث بیات؛رییس هیات شطرنج گیلان نیزبه همه خیرمقدم گفت وابرازداشت که اسپانسراصلی برگزاری این مسابقات اداره کل ورزش وجوانان گیلان است وی تعدادکشورهایی که دراین مسابقات شطرنجبازدارندرا12کشوراعلام نمودوی درکمتراز15دقیقه به شروع ساعت رسمی این بازی ها که ساعت17:00بوده اعلام کردکه این مسابقات چنان با نظم است که بااجازه سرداوربازی هابه طورنمادین 5دقیقه زودترساعت ها استارت بخورد!که البته بازی ها چنددقیقه زودترازساعت مقررشروع گردیدکه جای تقدیردارد.

 

گروه موزیک شهرداری رشت

گروه موزیک شهرداری رشت طبق معمول برای افتتاحیه سنگ تمام گذاشتند!

 

استادسوادکوهی-مقصودگیاهی

استادسواد کوهی و مقصود گیاهی یکی ازسرداوران مسابقات درمراسم افتتاحیه.

 

ابوالفضل کاظمیان

ابوالفضل کاظمیان هم به همراه پدرگرامیش درمراسم افتتاحیه درطرف دیگرسالن یادگارامام.

 

بابایی-کامبوزیا-مقصودگیاهی

بابایی ؛مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ورییس فدراسیون شطرنج؛کامبوزیا به داوری مقصودگیاهی رسما"بازی ها راافتتاح می کنند.

 

تیویاکف-شهره بیات

تیویاکف باکمک شهره بیات درحال مصاحبه باعلی پورخبرنگارصداوسیمادقایقی قبل ازشروع مسابقه،قهرمان اروپا نمی داندتاچندساعت دیگرچه سرنوشتی انتظارش را می کشد!!

 

تصاویردوراول جام خزر

 

تیویاکف-احمدعسکری زاده

تیویاکف که قهرمانی اروپارایدک می کشددرمقابل احمدعسکری زاده ودرحضورتماشاگران می بازدتاشگفتی اول درهمان دوراول رقم بخورد!

 

خبرنگارایرنا

خبرنگارایرنا بااین ژست درحال گرفتن تصویرازقهرمان اروپاست!

 

دوستکام-همایون توفیقی

توفیقی(چپ)بردوستکام فایق می شود.

 

ساراسادات خادم الشریعه-میرشجاع حسینی

ساراسادات برشجاع حسینی چیره می شود.

 

سیدمحمدامین طباطبایی

محمدامین طباطبایی (چپ)درمقابل حریف دردوراول

 

محسن شعرباف

 

پوریادرینی-شاهین لرپری زنگنه

 

بهرنگ برزیگر-فریدعباسف

 

سیدحامدموسویان

 

خواب کودکانه

 

خبرنگارایرنا

 

کریم دلجو

 

 داوران شطرنج

 

مرتضی محجوب

 

 جام خزر

 

امیررضاپوررمضانعلی-بردیاگله داری

 

درحاشیه شطرنج جام خزر

 

عباس بربری

 

اصغرگلی زاده

 

مهردادصداقتی

 


 

سایت رسمی هیات شطرنج گیلان

نقل از سایت شطرنجیان  

نظرات

نام

ایمیل   (نمایش داده نخواهد شد)
نظر

حامیان


قهرمانان
  • قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری
    قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری

  • استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    قهرمان لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم سایپا وکسب مقام اول (میز3) در سال 1398
    کسب عنوان برترین بازیکن جوان آسیا از سوی فدراسیون شطرنج آسیا (2016)
    شرکت در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور وراه یابی به فینال مسابقات در سال 1396
    نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم ذوب آهن وکسب مقام اول (میز1) در سال 1395
    کسب اخرین نورم استاد بزرگی در مسابقات المپیادجهانی به همراه تیم ملی بزرگسالان
    کسب مقام سوم قهرمانی جهان در رده سنی زیر 18 سال -2016
    کسب مدال طلای تیمی قهرمانی جهان در المپیاد زیر 16 سال 2015 - مغولستان
    کسب عنوان قهرمانی اسیا در رده سنی زیر 16 سال - 2015(کره جنوبی)
    کسب مقام دوم مشترک اوپن گرجستان 2015
    کسب اولین نورم استادبزرگی در تیرماه 94 (بلغارستان)
    کسب عنوان استادی بین المللی در فروردین 94(تایلند)
    کسب عنوان سومی تیمی مسابقات المپیاد جهانی 2014 مجارستان
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 16 سال -2014- هند
    کسب مدال تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2014
    کسب مدال برنز تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2013
    مقام دومی قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 14 سال - ایران 2013
    مقام دوم تيمي و كسب مدال نقره ميز 5 در المپياد جهاني زير 16 سال (تركيه - 2012)
    مقام اول تیمی مسابقات قونیه - ترکیه 2012
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 14 سال سريلانكا و کسب مدال تیمی زیر 14 سال
    کسب مدال نقره تیمی سریع زیر 14 سال سریلانکا 2012
    مقام چهارم (مشترک با سوم ) جهان زیر 12 سال برزیل 2011
    قهرمان اسيا زير 12 سال فیلیپین 2011
    مقام ششم جهان زیر 12 سال 2010 یونان
    مقام هفتم جهان زیر 10 سال ترکیه 2009
    قهرمان اسيا زیر 10 سال 2009 هند و همچنین طلای تیمی زیر 10 سال
    مقام اول كشور در رده سني زير 12 سال
    مقام چهارم مسابقات زیر 14 سال قهرمانی جهان 2011
    قهرمان کشوردر سال 90-1389
    کسب مدال طلای asean ویتنام 2009 و اخذ عنوان استادی فیده
    کسب مدال تیمی زیر 10 سال - ویتنام 2008

  • استاد بین المللی  نیما جوانبخت
    استاد بین المللی نیما جوانبخت
    کسب مقام سوم اسیا در رده سنی زیر 20 سال - 2015 قرقیزستان
    کسب مقام قهرمانی کشور در رده سنی زیر 20 سال - 1394
    کسب مقام دومی مسابقات سریع و چهارمی متعارف قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 18 سال -ایران 2013
    كسب مقام دوم تيمي در مسابقات المپياد جهاني زير 16 سال (استانبول 2012)
    مقام چهارم زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام اول اسيا در مسابقات سريع و بليتس زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام ششم مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی زیر 16 سال 2011
    قهرمان جشنواره سراسری کشور در سال 90
    مدال نقره زیر 16 سال اسیا فیلیپین 2011
    نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال
    مدال برنز تیمی المپیاد جهانی2011 - مدال طلای انفرادی المپیاد جهانی 2011
    مدال طلای تیمی مسابقات ازاد ترکیه 2011

  • استاد فیده انوشا مهدیان
    استاد فیده انوشا مهدیان
    نائب قهرمان مسابقات برق آسا زون غرب آسیا رده زیر 20 سال 2022 - قرقیزستان
    مقام سوم مسابقات المپیاد جهانی گروه B سال 2022 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1400 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - کرمانشاه
    مقام سوم مسابقات جوانان آسیا رده زیر 20 سال 2021 - کسب دومین نورم استادی بین المللی - سریلانکا
    قهرمان تیمی(تیم سایپا تهران)مسابقات لیگ برتر کشور 1398 - تهران
    مقام سوم مسابقات نوجوانان جهان رده زیر 16 سال 2019 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1398 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - رشت
    مقام سوم مسابقات زون 3/1 بانوان آسیا سال 2019 - کسب اولین نورم استادی بین المللی - اردن
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان) لیگ برتر کشور 1397 - تهران
    قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - گرگان
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1397 - قزوین
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1397 - زنجان
    مقام سوم تیمی مسابقات المپیاد جهانی شطرنج رده زیر 16 سال 2018 - هند
    قهرمان میز بانوان(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1396 - رشت
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1396 - گرگان
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1396 - ساری
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی سریع آسیا رده زیر 20 سال 1396 - شیراز
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1395 - تهران
    نایب قهرمان مراحل اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1395 - سمنان
    نایب قهرمان مرحله اول مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1395 - یزد
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1394 - قزوین
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1394 - ماهشهر
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1393 - ساری
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1392 - قزوین

  • هستی خسروی
    هستی خسروی
    مقام دوم رده سنی زیر 10 سال1396
    کسب عنوان سومی قهرمانی جهان در رده سنی زیر 8 سال -216
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان رده سنی زیر 6 سال جشنواره کشور - 1392

  • محمد صادق نادری
    محمد صادق نادری
    قهرمان مسابقات اماتوزی اسیا- اصفهان 2016
    نایب قهرمان رده سنی زیر 14 سال پسران - 1394

  • محسن ترکان
    محسن ترکان
    نایب قهرمان مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • امیرحسین بادکوبی
    امیرحسین بادکوبی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 14 سال کشور در سال 1391
    كسب مقام اول اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان -1391)
    نایب قهرمان مسابقات زیر 20 سال کشور در سال 1391
    مقام سوم در رده سنی زیر 12 سال در سال 90-1389

  • علیرضا آقائی
    علیرضا آقائی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 18 سال کشور در سال 1391
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا(سريلانكا2012)
    نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال در سال 90-1389
    تکرار مقام دوم رده سنی زیر 16 سال کشور - سال 91-1390

  • فراز قلعه دار
    فراز قلعه دار
    نايب قهرمان اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان - 1391)
    قهرمان کشور در سال 1390 (رده سنی زیر 20سال)

  • استاد فيده پرنيان عباسي
    استاد فيده پرنيان عباسي
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 12 سال کشور در سال 1391
    کسب مقام اول مشترک و عنوان استادي فيده مسابقات اسه ان در مسابقات اسه ان 2012
    مقام دوم قهرمانی کشور در رده زیر 10سال- سال 90-1389

  • رامیلا واگوهیان
    رامیلا واگوهیان
    مقام سوم زیر 18 سال 1396
    کسب مقام سوم بازیهای سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 15 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 20 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال - 1393
    مقام سوم قهرمانی کشور - رده سنی زیر 14 سال - 1392
    مقام دوم زیر 8سال کشور در سال 1388

  • اشکان ازلی
    اشکان ازلی
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 16 سال(1392) و راهیابی به مسابقات قهرمانی اسیا(2014)
  • طناز ازلی
    طناز ازلی
    مقام سوم مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی کشور
    نائب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال 1397
    مقام دوم مسابقات آسیایی رده سنی زیر 16 سال 2017
    مقام سوم سریع قهرمانی آسیا رده سنی زیر 16 سال 2017
    قهرمان کشور دررده سنی زیر16سال دختران 1395
    نایب قهرمان رده سنی زیر 15 سال دختران مدارس اسیا و کسب عنوان wcm - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 14 سال - 1393

  • فاطمه مشهدی
    فاطمه مشهدی
    مقام اول کشور در رده سنی زیر 12 سال - 1398
    کسب مقام سوم زیر 12 سال کشور درسال 1397
    مقام سوم رده سنی زیر 10 سال 1396
    کسب عنوان دومی مسابقات سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 9 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    قهرمان کشور در جشنواره کشوری رده سنی زیر 6 سال - تهران - 1392

  • کیارش نجفی
    کیارش نجفی
    1390- مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا2011
    قهرمان استات اصفهان در رده سنی زیر 16 سال - 1394

  • خشایار رجبی
    خشایار رجبی
    مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا - 2011
  • امید کریمی
    امید کریمی
    دارنده مدال برنز قهرمانی کشور کم بینایان و نابینایان - 1395 رامسر
  • عسل کاظم زاده
    عسل کاظم زاده
    کسب عنوان بهترین بازیکن ریتینگ دار زیر 1900 بانوان اماتوری اسیا- اصفهان 2016
    قهرمان استان در رده سنی زیر 12 سال - 1393
    راهیابی به فینال قهرمانی کشور بانوان (انتخابی تیم ملی بزرگسالان)1393
    قهرمان استان در رده سني زير 10 سال دختران -1391
    قهرمان استان در رده سنی زیر 20 سال دختران - سال 1390
    مقام هفتم رده سنی زیر 10 سال کشور - سال 91-1390
    مقام چهارم مسابقات قهرمانی کشور رده سنی زیر 8 سال 90-1389

  • ایدا عباسی
    ایدا عباسی
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390 و قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390
    قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران

  • مسعود ایرانپور
    مسعود ایرانپور
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1800 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • علی کدخدائی
    علی کدخدائی
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 2000 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • محمد جواد نادری
    محمد جواد نادری
    بهترین بازیکن بدون ریتینگ مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • نگین ماجد
    نگین ماجد
    کسب عنوان بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1700 مسابقات اماتوری بانوان اسیا-اصفهان 2016
  • آرش جعفری قورتانی
    آرش جعفری قورتانی
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال - 1398
    قهرمان زیر 6 سال پسران در سال 1395

  • آرین اعتمادی
    آرین اعتمادی
    مدال برنز زیر 14 سال کشور - 1398
    قهرمان زیر 10 سال پسران استان در سال 1395

  • مائده یوسفیان
    مائده یوسفیان
    مدال برنز زیر 10 سال کشور - 1398
  • شایان ایمن
    شایان ایمن
    قهرمان استان زیر 10 سال 1396
    نایب قهرمان استان زیر 12 سال 1397
    قهرمان استان زیر 12 سال 1398
    نایب قهرمان کشور زیر 14 سال 1399
    نایب قهرمان اسیا زیر14 سال 2021