نتایج مسابقات شطرنج دسته اول باشگاههای استان اصفهان (آقایان)

مسابقات

زمان: از 14 ابان ماه 1389

مکان: خانه شطرنج

با اعلام قدردانی و تشکر از کلیه بازیکنان - مربیان - سرپرستان - داوران و کادر اجرائی مسابقات که در طول چندین هفته متوالی با حضور گرم خود ما را در انجام هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات یاری نمودند و با عذرخواهی از تمامی کاستی های موجود نتیجه نهائی مسابقات را به حضور تمامی این عزیزان تقدیم می نمائیم :

بازی عقب مانده از دور اخر مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای استان اصفهان با انجام بازی تیمهای ایریسا و هیات شطرنج شهرستان اصفهان برگزار شد که در نهایت تیم ایریسا موفق شد با نتیجه 2.5 بر 1.5 تیم اصفهان را شکست دهد . در این بازی جوانبخت - فراتی را شکست داد. قلعه دار بر عامری زاده پیروز شد. بازی محسنی و وصلی به تساوی رسید و کبیری موفق شد نجفی را شکست دهد.

رده بندی نهائی : ایریسا با 23.5 امتیاز اول - هنرمندان با 18.5 امتیاز دوم - پالایش نفت با 17 امتیاز سوم

برای مشاهده رده بندی کلی تیمی به 

سایت رسمی مسابقات

 مسابقات مراجعه فرمائید.

رده بندی نهائی میزهای شش گانه :

قهرمان میز 1 : نیما جوانبخت از ایریسا با 6.5 امتیاز از 7 بازی و کسب 92.9 % امتیازات در شرایط مساوی با دهدشتی زاده و ضریب پیشرفت بالاتر 2113

قهرمان میز 2 : فراز قلعه دار از ایریسا با 4.5 امتیاز از 5 بازی و کسب 90% امتیازات

قهرمان میز 3 : عارف وصلی از ایریسا با 4.5 امتیاز از 5 بازی و کسب 90% امتیازات

قهرمان میز 4 : محمود حسینی از پالایش نفت با 5 امتیاز از 6 بازی و کسب 83.3% امتیازات

قهرمان میز 5 : علیرضا کریمیان از درچه با 4 امتیاز از 5 بازی و کسب 80% امتیازات

قهرمان میز 6 : مسعود شهبازی از علوم پزشکی با 4 امتیاز از 4 بازی و کسب 100% امتیازات

در هفته هفتم مسابقات این نتایج بدست امد :

هنرمندان 3 - نجف اباد 1

پالایش نفت 3 - پیشکسوتان استان 1

نوجوانان ارمن الف 4 - نیروگاه شهید منتظری 0

علوم پزشکی 1 - درچه 3

لنجان 0 - شهرضا 4

شهرداری اصفهان 3 - نوجوانان ارمن ب 1

بازی تیمهای ایریسا و هیات شطرنج شهرستان اصفهان بدلیل حضور تیم ایریسا در مسابقات دسته اول باشگاههای کشور به تعویق افتاد. در حال حاضر و بدون احتساب بازی به تعویق افتاده تیم ایریسا با 21 امتیاز در مکان اول قرار دارد . هنرمندان با 18.5 و پالایش نفت با 17 امتیاز بترتیب در مکانهای دوم و سوم جای گرفته اند.

رده بندی نهائی تیمها و نفرات اول میزهای ششگانه پس از انجام بازی معوقه رسما اعلام خواهد شد.

هفته ششم مسابقات اقایان از ساعت 14 مورخه 19 اذرماه 89 پیگیری شد که این نتایج بدست امد :

بیمارستان شریعتی 1 – ایریسا 3 / پیشکسوتان استان 2- هنرمندان 2 /  هیات شطرنج درچه 1 – پالایش نفت 3 / هیات نجف اباد 2.5  – نوجوانان ارمن الف 1.5 / شهرداری اصفهان 0 – هیات اصفهان 4 / نیروگاه شهید محمد منتظری 2.5 – هیات لنجان 1.5 / نوجوانان آرمن ب 1 – علوم پزشکی اصفهان 3 / تیم شهیات شهرضا در این دور استراحت داشت.

در پایان دور ششم تیم ایریسا با 21 امتیاز از هم اکنون قهرمان مسابقات می باشد. تیمهای هنرمندان با 15.5 – پالایش نفت با 14 – هیات اصفهان با  13.5 – پیشکسوتان استان با 13 - هیات نجف اباد با 12.5 – نیروگاه شهید منتظری با 12 - نوجوانان ارمن الف و بیمارستان شریعتی هر کدام با 11.5 – هیات درچه و علوم پزشکی هر کدام با 11 و هیات شهرضا با 10.5 امتیاز بترتیب در مکانهای دوم تا دوازدهم می باشند.

قرعه کشی دور پایانی :

ایریسا – هیات اصفهان / هنرمندان – هیات نجف اباد / پالایش نفت – پیشکسوتان / نوجوانان ارمن الف – نیروگاه شهید منتظری / علوم پزشکی – هیات درچه / هیات لنجان – هیات شهرضا / شهرداری اصفهان – نوجوانان ارمن ب / بیمارستان شریعتی در این دور استراحت خواهد داشت.

دور هفتم و پایانی این مسابقات بدلیل مصادف شدن با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی بجای جمعه 26 اذر ماه با یک هفته تاخیر در سوم دیماه از ساعت 14 برگزار خواهد شد.

 

نتایج دور پنجم :

پالایش نفت 1 - ایریسا 3

محمود حسینی در روی میز 4 موفق به کسب تک امتیاز تیم پالایش نفت از تیم جوان و قدرتمند ایریسا شد. وی کیارش نجفی را شکست داد. جوانبخت - قلعه دار و اقائی سه برنده تیم ایریسا بودند.

هنرمندان 3- بیمارستان شریعتی 1

اقابزرگی از بیمارستان شریعتی و دهدشتی زاده - اعظمی کیا و شاه سیاه از تیم هنرمندان برندگان این بازی بودند.

پیشکسوتان استان 2 - نوجوانان ارمن الف 2

در این بازی استاد فیده زنگنه و بادکوبی موفق به کسب برتری در مقابل سعید قطاع و فرشید زمانی شدند. همچنین سیدنا و عطائی بترتیب در برابر اشکان ازلی و محمد معین لرکی به برتری دست یافتند. نوجوانان استان در همه تیمها ارام ارام خود را به قدیمی تر ها تحمیل می کنند و این جای بسی خوشحالی است که بازیکنان با اخلاق و نوجوان استان قدمهای خود را برای رسیدن به پیشرفتی سریع و قابل قبول محکم برمی دارند.

هیات شهرستان اصفهان 1 - هیات شهرستان نجف اباد 3

فراتی - عامری زاده و عابدی بترتیب در مقابل داودی - یوسفان و صداقت به شکست رضایت دادند و محسنی بعلت عدم حضور حریف خود (بهارلوئی ) یک امتیاز تیم اصفهان را از ان خود نمود.

نیروگاه شهید منتظری 3 - شهرداری اصفهان 1

ضیائی - فیض جوادیان و اکبری از تیم نیروگاه بر حریفان خود پیروز شده و نجفی در برابر نعمت الهی شکست را پذیرفت.

هیات شهرستان شهرضا 2.5 - نوجوانان ارمن ب 1.5

بازی خسروانی و کدخدائی به تساوی کشید. زاهدی به متینپور باخت و سلطانیان و موسوی در برابر نادرزاده و طالبی به برتری دست یافتند.

هیات شهررستان لنجان 0 - هیات شهرستان درچه 4

تنها تیم 4 امتیازی این هفته تیم درچه بود که با ترکیب سیروس گلکار - جزینی - کریمیان و صمدی هر 4 امتیاز بازی را از ان خود کردند.

در پایان هفته پنجم تیم ایریسا همچنان به یکه تازی خود در صدر جدول با 18 امتیاز ادامه می دهد . هنرمندان با 13.5 و پیشکسوتان با 11 امتیاز در مکانهای بعدی قرار دارند. همچنین تیم پالایش نفت نیز با 11 امتیاز در مکان چهارم تیمهای صدر نشین را سایه به سایه تعقیب می کند.

دور ششم این مسابقات روز جمعه 19 اذرماه پیگیری خو.اهد شد.

نتایج دور چهارم :

ایریسا 4 - پیشکسوتان استان 0

نیما جوانبخت بر اصغر راستقدم غلبه کرد. فراز قلعه دار سعید قطاع را شکست داد. عارف وصلی بر علی شجاعی پیروز شد و بازی علیرضا اقائی و یداله عطائی بعلت زنگ خوردن موبایل عطائی بنفع اقائی خاتمه یافت.

هنرمندان 2.5 - هیات شطرنج شهرستان اصفهان 1.5

دهداشتی زاده فراتی را برد. اعظمی کیا مغلوب عامری زاده شد. بازی گلشنی و کبیری مساوی شد و شاه سیاه بر صالحی غلبه کرد.

نجف اباد 1 - پالایش نفت 3

داوودی از نجف اباد - صالحی پور - شبانکاره و حسینی هر سه از پالایش نفت برندگان این بازی بودند.

بیمارستان شریعتی 3-نیروگاه شهید منتظری 1

موسوی - اقابزرگی و شریف پناهی از تیم شریعتی و نجفی از تیم نیروگاه در مقابل حریفان خود پیروز شدند.

نوجوانان ارمن الف 3- هیات شطرنج شهرضا 1

تیم ارمن الف بدلیل عدم ارائه ارنج دور پنجم مجبور به بازی با ارنج اصلی خود شد که بر روی میز 1 برای مانول اویتسیان بدلیل عدم حضور

باخت منظور شد. اما بر روی بقیه میزها شاهین زنگنه - امیرحسین بادکوبی و اشکان ازلی با روحیه ای عالی در مقابل حریفان خود بازی کرده و سه پیروزی برای تیم خود به ارمغان اوردند.

علوم پزشکی اصفهان 2 - شهرداری اصفهان 2

خانجانی و شهبازی از تیم علوم پزشکی و حاج محمدی و حمید نعمت الهی از شهرداری در مقابل حریفان خود موفق به کسب یک امتیاز بازی شدند.

نوجوانان آرمن ب 2.5 - هیات شطرنج لنجان 1.5

تیم ب ارمن نیز بدلیل عدم ارائه ارنج دور پنجم یک غایب داشت و اجبارا با ارنج اصلی بازی خود را به انجام رساند. برای تیم ارمن متین پور و نادرزاده هر کدام یک امتیاز بازی را از ان خود نمودند. کدخدائی بر روی میز یک در مقابل حسنی به نتیجه مساوی رضایت داد و برای دلوازی از آرمن بعلت عدم حضور باخت منظور شد.

تیم هیات شطرنج درچه در این دور استراحت داشت.

در پایان دور چهارم تیم شرکت مهندسی ایریسا با 15 امتیاز و قاطعیت کامل در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و تیمهای هنرمندان با 10.5 امتیاز و پالایش نفت با 10 امتیاز بترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار گرفته اند. ضمن انکه تیمهای بیمارستان شریعتی با 9.5 - پالایش نفت با 9 - هیات شطرنج شهرستان اصفهان با 8.5 امتیاز و نوجوانان ارمن الف با 8 امتیاز در مکانهای چهارم تا هفتم در تعقیب صدر نشینان می باشند.

دور سوم مسابقات روز جمعه 28 ابانماه برگزار شد. در این دور شرکت مهندسی ایریسا موفق شد با نتیجه 3 بر یک نزدیک ترین رقیب خود را از پیش روی بردارد. جوانبخت و قلعه دار بترتیب بر روی میزهای 1 و2 در مثابل دهدشتی زاده و اعظمی کیا به مساوی رضایت دادند و وصلی و امینی بر شاه سیاه و وحید غلبه کردند. پیشکسوتان استان با نتیجه 4 بر صفر نیروگاه شهید منتظری را شکست دادند. اصغر راستقدم پس از چندین سال دوری از مسابقات رسول ضیائی را شکست داد. قطاع - زمانی و شجاعی نیز بر جوادیان - اکبری و حمزه علی غلبه نمودند. پالایش نفت اصفهان 2.5 بر 1.5 بیمارستان دکتر شریعتی را شکست داد. هیات شطرنج شهرستان اصفهان 3 بر 1 نوجوانان ارمن الف را بردند. شهرداری اصفهان با هیات شطرنج شهرضا به مساوی 2 بر 2 رضایت دادند. هیات شطرنج درچه 1 بر 3 از هیات شطرنج نجف اباد شکست خورد و هیات شطرنج لنجان نیز به تساوی 2 بر 2 در مقابل علوم پزشکی اصفهان رضایت داد. در این دور تیم نوجوانان ارمن ب استراحت داشت.

در پایان دور سوم ایریسا با 11 امتیاز به تنهائی در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است . این تیم در 3 دور بازی تنها یک امتیاز ازدست داده و هیچیک از بازیکنان این تیم باخت نداشته اند. پیشکسوتان استان با 9 اممتیاز در رده دوم قرار دارد و در دور چهارم باید در مقابل تیم ایریسا صف آرائی کند. تیم هنرمندان نیز با 8 امتیاز در مکان سوم جدول قرار گرفته است. دور بعدی این مسابقات جمعه 5 اذر ماه پیگیری خواهد شد.

دور دوم مسابقات در تاریخ 21 ابان ماه 89 در خانه شطرنج برگزار شد. در این دور تیم ایریسا 4 بر صفر نوجوانان ارمن الف را شکست داد. هنرمندان با نتیجه 3 بر 1 پالایش نفت را مغلوب کرد. اصفهان 1.5 بر 2.5 نتیجه را به پیشکسوتان واگذار نمود . بیمارستان شریعتی 3 بر 1 شهرداری اصفهان را شکست داد. نیروگاه منتظری 4 بر صفر علوم پزشکی را مغلوب نمود . بازی نجف اباد و شهرضا 2.5 بر 1.5 به نفع شهرضا به پایان رسید. نوجوانان ارمن ب نیز 3 بر 1 مغلوب درچه شد.

دور اول مسابقات شطرنج دسته اول باشگاههای استان اصفهان (آقایان) در تاریخ 14 ابانماه 89 در سالن شماره یک خانه شطرنج اصفهان با شرگت 15 تیم برگزار شد. تیم شهرداری اصفهان در دور اول استراحت داشت. حضور بازیکنان پیشکسوت استان  همچون سعید قطاع - علی شجاعی - محسن سیدنا - اصغر راستقدم - یداله عطائی - احمدرضا وحید - علیرضا شاه سیاه - یوسفان و ..... در این مسابقات در کنار بازیکنان و چهره های شاخص نوجوانان استان و دیگر بازیکنان با تجربه در تیمهای مختلف گرمای خاصی به این مسابقات داده است.

در دور اول 2 بازیکن از تیمهای علوم پزشکی و پیشکسوتان بعلت تاخیر در حضور بازنده اعلام شدند که یکی از انان سعید قطاع بود.

همچنین بازیکنان تازه از راه رسیده قهرمانی جهان همچون شاهین زنگنه - نیما جوانبخت - علیرضا اقائی - امیرحسین بادکوبی در دور اول حضور داشتند.

راس ساعت 14 سرداور مسابقات ائین نامه را به حاضران ابلاغ نمود و از ساعت 14.10 بازیها شروع شد.

برا ی کسب اطلاع از نتایج بازیهای انجام شده - قرعه کشی دور دوم و همچنین ارنج اصلی تیمهای شرکت کننده به سایت رسمی مسابقات مراجعه فرمائید.

لازم به توضیح است که این مسابقات در 7 دور به روش سوئیسی برگزار خواهد شد.

سایت رسمی مسابقات

ائین نامه اجرائی مسابقات شطرنج باشگاهها و دستجات ازاد استان اصفهان - 1389

  1. مسابقات اقایان روزهای جمعه از ساعت 14 و بانوان روزهای جمعه از ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
  2. با توجه به اعزام تعدادی از بازیکنان رده های سنی استان به مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور شروع  مسابقات بانوان به تاریخ 21/8/89 موکول می گردد . دورهای دوم تا هفتم هر دو گروه نیز همه هفته روزهای جمعه پیگیری خواهد شد و در صورت هر گونه تغییری در تاریخ مسابقات مراتب اعلام  خواهد شد. قرعه کشی و نتایج مسابقات نیز از طریق  سایت www.esfahanchess.irاعلام می گردد.
  3. زمان بازی برای هر بازیکن 90 دقیقه + 30 ثانیه وقت اضافه به ازای انجام هر حرکت از اولین حرکت ( سیستم فیشر ) می باشد. ثبت بازیها تا اخرین حرکت بازی ( حرکت به حرکت ) اجباری است.
  4. زمان تاخیر برای هر بازیکن یا تیم 30 دقیقه خواهد بودو در صورت عدم حضور بازیکنان یا تیمها راس ساعت 30/14 برای اقایان و 30/9 برای بانوان بازیکن یا تیم مزبور بازنده خواهد شد.
  5. در صورتیکه بیش از دو بازیکن یک تیم غایب باشند برای کل تیم باخت 4 بر صفر منظور خواهد شد و در صورت موافقت بازیکن حریف تنها بازیکن تیم غایب می تواند برای قهرمانی میز بازی خود را انجام دهد.
  6. مسابقات بر روی 4 میز انجام خواهد شد و تیمها می توانند از 2 بازیکن ذخیره نیز استفاده کنند. بنابراین هر تیم حداقل 4 و حداکثر 6 بازیکن می تواند معرفی نماید. ضمنا سرپرست یا کاپیتن تیمها می تواند از بین بازیکنان نیز انتخاب شود.
  7. کلیه بازیکنان اصلی و ذخیره و سرپرستان و کاپیتن تیمها ملزم به تهیه کارت بیمه ورزشی خواهند بود.
  8. قوانین بازیهای متعارف حاکم بر مسابقات خواهد بود و قرعه کشی مسابقات نیز توسط کامپیوتر ( برنامه : swiss manager  ) انجام خواهد شد.
  9. مسابقات هر دو گروه در 7 دور به روش سوئیسی برگزار خواهد شد.
  10. به تیمهای اول تا سوم بانوان و اقایان جوائز نقدی بترتیب اعلام شده قبلی – حکم و کاپ قهرمانی و به نفرات برتر میزهای ششگانه نیز حکم قهرمانی اهداء می گردد. ضمنا در صورت تساوی امتیازات جوائز نقدی تقسیم نخواهد شد.
  11. حدنصاب لازم برای قهرمانی میزهای 1 تا 4 حداقل 5 بازی و برای میزهای 5و6 نیز حداقل 4 بازی خواهد بود.
  12. پوئن شکنی مسابقات برای تیمها در صورت تساوی امتیازات برای رده بندی نهائی عبارت است از : الف) match point  امتیازات تیمی (2 امتیاز برای هر برد – یک امتیاز برای هر تساوی و صفر امتیاز برای هر باخت) ب) سونه بورن برگر ( امتیاز بدست امده از تیم مقابل ضربدر جمع امتیازات تیم مقابل) ج) نتیجه دیدار دو تیم  د)  بوخهولز ( جمع امتیازات تیمهای  حریف  ) خواهد بود.
  13. پوئن شکنی مسابقات برای قهرمانی میزها ( در صورت تساوی درصد امتیازات کسب شده ) بترتیب اولویت عبارت است از : 1- تعداد بردها 2- امتیاز 3- تعداد بازی 4- ضریب پیشرفت ( performance) بر اساس محاسبه کامپیوتر  5 - مسابقه بلیتس 5 دقیقه ای
  14. ارنج هر دور حداکثر تا نیم ساعت  قبل از  شروع مسابقات باید با امضای کاپیتن یا سرپرست تیم تحویل سرداور داده شود. در غیر اینصورت ارنج اصلی ( 4 میز اول ارنج اصلی )محاسبه می گردد.
  15. در صورت غیبت غیر موجه بازیکنان یا تیمها در طول مسابقات تنبیهات انضباطی در نظر گرفته خواهد شد.
  16. رعایت شئونات اخلاقی – اسلامی و ورزشی در طول مسابقات الزامی خواهد بود.
  17. در صورت هر گونه اعتراض به رای داور سرپرست یا کاپیتن تیمها بلافاصله پس از اتمام بازی و در همان دور موظفند اعتراض کتبی خود را به همراه مبلغ 300000 ریال به سرداور مسابقات تحویل تا هیات ژوری تشکیل و تصمیم گیری نماید. . در غیر اینصورت  اعتراض وارد نمی باشد. بدیهی است در صورتیکه اعتراض وارده صحیح تشخیص داده شود مبلغ مذکور عودت داده خواهد شد. هیچگونه اعتراضی از سوی بازیکنان در طول مسابقات پذیرفته نخواهد بود
  18. سرپرستان یا کاپیتن تیمها به هیچ عنوان حق مداخله در بازیها را نخواهند داشت و فقط در صورتیکه بازیکنی در زمان نوبت حرکت خود از داور درخواست نماید تا کاپیتن  ( و در غیاب کاپیتن تیم سرپرست ) در مورد قبول پیشنهاد تساوی حریف و یا اعلام پیشنهاد تساوی توسط خود بازیکن نظر دهد در حضور داور و بدون مکث کاپیتن یا سرپرست تیم باید نظر خود را به بازیکن مزبور اعلام نماید. در این مورد حق هیچگونه بررسی پوزیسیون توسط افراد فوق وجود ندارد .
  19. استعمال دخانیات در داخل ساختمان اکیدا ممنوع می باشد.
  20. اسامی سرداور و داوران مسابقات بشرح زیر می باشد :

آقایان : سرداور آقای فرهاد محسن پور – داوران آقایان : علیرضا حاجیان و مهدی دولت خواه

بانوان :  خانم طاهره رئیسی – خانم مهدخت بکاء

  1. کلیه بازیکنان پس از اتمام بازی موظف به اعلام نتیجه بازی و ارائه برگ ثبت امضاء شده خود جهت ثبت نتیجه به داوران می باشند. در غیر اینصورت برای انان باخت منظور می گردد.
  2. کلیه بازیکنان پس از اتمام بازی تماشاچی محسوب می گردند و حسب دستور داوران بایستی سالن مسابقات را ترک نمایند. فقط کاپیتن و در غیاب وی سرپرستان تیمها می توانند به صورت مقطعی از بازیها دیدن نمایند.
  3. هر گونه صحبت و مداخله برای بازیکنان در زمانی که بازی انها ادامه دارد ممنوع خواهد بود.
  4. از گروه بانوان 3 تیم اخر به دسته دوم سقوط خواهند نمود و از گروه اقایان 5 تیم آخر به دسته دوم سقوط خواهندنمود. بدیهی است بازیکنان تیمهائی که بازیکنان آنها در دسته اول باقی خواهند ماند  حق حضور در مسابقات دسته دوم باشگاههای استان را نخواهند داشت ولی تیمهای سقوط کننده می توانند در مسابقات دسته دوم سال جاری شرکت نمایند. 
  5. تیم اول این مسابقات در صورت تمایل و اعلام آمادگی و گرفتن اسپانسر بعنوان سهمیه استان اصفهان جهت شرکت در مسابقات لیگ دسته اول کشور در سال 1390 به فدراسیون شطرنج معرفی خواهد شد.
  6. اعضای هیات ژوری مسابقات ( سرپرست یا کاپیتن تیمها ) به تفکیک بشرح زیر اعلام می گردند:

گروه بانوان : تیمهای خانه فرهنگ ویلاشهر-آموزش و پرورش – آراد – شاهین – ذوب آهن الف

گروه اقایان : تیمهای ایریسا – آرمن الف – هنرمندان – پیشکسوتان – نجف اباد

در صورتیکه هر یک از تیمهای مذکور به نحوی در رسیدگی به اعتراضات رسیده  ذینفع باشند از شرکت در جلسه مربوطه منع خواهند شد و جلسه هیات ژوری بدون حضور انان برگزار می گردد.

  1. در صورت نیاز به تعویق مسابقات یک تیم  در یک دور خاص ( در مورد اعزام بازیکنان به مسابقات رسمی مانند فینال قهرمانی کشور و اعزام حداقل 2 بازیکن از تیم مربوطه یا شرایط خاص دیگر) و با توجه به درخواست کتبی سرپرست یا کاپیتن آن تیم  حداقل یک هفته قبل از شروع آن دور و با ارائه مستندات کتبی مورد نیاز به هیات شطرنج استان و در صورت تصویب هیات بازی مورد نظر به تعویق خواهد افتاد. بدیهی است تاریخ جدید بازیهای معوقه از طریق هیات استان به تیمهای ذینفع اعلام خواهد شد که برگزاری مسابقه در تاریخ مصوب قطعی خواهد بود.   
  2. چوائز نقدی مسابقات برای هر گروه ( بانوان و آقایان ) بشرح زیر است :

تیم اول : معادل 5000000 ریال – تیم دوم : معادل 4000000 ریال – تیم سوم : معادل 3000000 ریال

  1. مرجع اصلی آئین نامه مسابقات بخشنامه تایپی هیات شطرنج استان بوده و مطالب مندرج در سایت فقط جنبه اطلاع رسانی داشته و قابل استناد نخواهد بود.
  2. هر گونه موارد پیش بینی نشده حسب مورد و توسط سرداور مسابقات اعلام خواهد شد.

 

کمیته داوران و برگزاری مسابقات هیات شطرنج استان اصفهان

حامیان


قهرمانان
  • قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری
    قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری

  • استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    قهرمان لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم سایپا وکسب مقام اول (میز3) در سال 1398
    کسب عنوان برترین بازیکن جوان آسیا از سوی فدراسیون شطرنج آسیا (2016)
    شرکت در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور وراه یابی به فینال مسابقات در سال 1396
    نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم ذوب آهن وکسب مقام اول (میز1) در سال 1395
    کسب اخرین نورم استاد بزرگی در مسابقات المپیادجهانی به همراه تیم ملی بزرگسالان
    کسب مقام سوم قهرمانی جهان در رده سنی زیر 18 سال -2016
    کسب مدال طلای تیمی قهرمانی جهان در المپیاد زیر 16 سال 2015 - مغولستان
    کسب عنوان قهرمانی اسیا در رده سنی زیر 16 سال - 2015(کره جنوبی)
    کسب مقام دوم مشترک اوپن گرجستان 2015
    کسب اولین نورم استادبزرگی در تیرماه 94 (بلغارستان)
    کسب عنوان استادی بین المللی در فروردین 94(تایلند)
    کسب عنوان سومی تیمی مسابقات المپیاد جهانی 2014 مجارستان
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 16 سال -2014- هند
    کسب مدال تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2014
    کسب مدال برنز تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2013
    مقام دومی قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 14 سال - ایران 2013
    مقام دوم تيمي و كسب مدال نقره ميز 5 در المپياد جهاني زير 16 سال (تركيه - 2012)
    مقام اول تیمی مسابقات قونیه - ترکیه 2012
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 14 سال سريلانكا و کسب مدال تیمی زیر 14 سال
    کسب مدال نقره تیمی سریع زیر 14 سال سریلانکا 2012
    مقام چهارم (مشترک با سوم ) جهان زیر 12 سال برزیل 2011
    قهرمان اسيا زير 12 سال فیلیپین 2011
    مقام ششم جهان زیر 12 سال 2010 یونان
    مقام هفتم جهان زیر 10 سال ترکیه 2009
    قهرمان اسيا زیر 10 سال 2009 هند و همچنین طلای تیمی زیر 10 سال
    مقام اول كشور در رده سني زير 12 سال
    مقام چهارم مسابقات زیر 14 سال قهرمانی جهان 2011
    قهرمان کشوردر سال 90-1389
    کسب مدال طلای asean ویتنام 2009 و اخذ عنوان استادی فیده
    کسب مدال تیمی زیر 10 سال - ویتنام 2008

  • استاد بین المللی  نیما جوانبخت
    استاد بین المللی نیما جوانبخت
    کسب مقام سوم اسیا در رده سنی زیر 20 سال - 2015 قرقیزستان
    کسب مقام قهرمانی کشور در رده سنی زیر 20 سال - 1394
    کسب مقام دومی مسابقات سریع و چهارمی متعارف قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 18 سال -ایران 2013
    كسب مقام دوم تيمي در مسابقات المپياد جهاني زير 16 سال (استانبول 2012)
    مقام چهارم زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام اول اسيا در مسابقات سريع و بليتس زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام ششم مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی زیر 16 سال 2011
    قهرمان جشنواره سراسری کشور در سال 90
    مدال نقره زیر 16 سال اسیا فیلیپین 2011
    نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال
    مدال برنز تیمی المپیاد جهانی2011 - مدال طلای انفرادی المپیاد جهانی 2011
    مدال طلای تیمی مسابقات ازاد ترکیه 2011

  • استاد فیده انوشا مهدیان
    استاد فیده انوشا مهدیان
    نائب قهرمان مسابقات برق آسا زون غرب آسیا رده زیر 20 سال 2022 - قرقیزستان
    مقام سوم مسابقات المپیاد جهانی گروه B سال 2022 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1400 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - کرمانشاه
    مقام سوم مسابقات جوانان آسیا رده زیر 20 سال 2021 - کسب دومین نورم استادی بین المللی - سریلانکا
    قهرمان تیمی(تیم سایپا تهران)مسابقات لیگ برتر کشور 1398 - تهران
    مقام سوم مسابقات نوجوانان جهان رده زیر 16 سال 2019 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1398 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - رشت
    مقام سوم مسابقات زون 3/1 بانوان آسیا سال 2019 - کسب اولین نورم استادی بین المللی - اردن
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان) لیگ برتر کشور 1397 - تهران
    قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - گرگان
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1397 - قزوین
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1397 - زنجان
    مقام سوم تیمی مسابقات المپیاد جهانی شطرنج رده زیر 16 سال 2018 - هند
    قهرمان میز بانوان(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1396 - رشت
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1396 - گرگان
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1396 - ساری
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی سریع آسیا رده زیر 20 سال 1396 - شیراز
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1395 - تهران
    نایب قهرمان مراحل اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1395 - سمنان
    نایب قهرمان مرحله اول مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1395 - یزد
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1394 - قزوین
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1394 - ماهشهر
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1393 - ساری
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1392 - قزوین

  • هستی خسروی
    هستی خسروی
    مقام دوم رده سنی زیر 10 سال1396
    کسب عنوان سومی قهرمانی جهان در رده سنی زیر 8 سال -216
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان رده سنی زیر 6 سال جشنواره کشور - 1392

  • محمد صادق نادری
    محمد صادق نادری
    قهرمان مسابقات اماتوزی اسیا- اصفهان 2016
    نایب قهرمان رده سنی زیر 14 سال پسران - 1394

  • محسن ترکان
    محسن ترکان
    نایب قهرمان مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • امیرحسین بادکوبی
    امیرحسین بادکوبی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 14 سال کشور در سال 1391
    كسب مقام اول اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان -1391)
    نایب قهرمان مسابقات زیر 20 سال کشور در سال 1391
    مقام سوم در رده سنی زیر 12 سال در سال 90-1389

  • علیرضا آقائی
    علیرضا آقائی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 18 سال کشور در سال 1391
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا(سريلانكا2012)
    نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال در سال 90-1389
    تکرار مقام دوم رده سنی زیر 16 سال کشور - سال 91-1390

  • فراز قلعه دار
    فراز قلعه دار
    نايب قهرمان اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان - 1391)
    قهرمان کشور در سال 1390 (رده سنی زیر 20سال)

  • استاد فيده پرنيان عباسي
    استاد فيده پرنيان عباسي
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 12 سال کشور در سال 1391
    کسب مقام اول مشترک و عنوان استادي فيده مسابقات اسه ان در مسابقات اسه ان 2012
    مقام دوم قهرمانی کشور در رده زیر 10سال- سال 90-1389

  • رامیلا واگوهیان
    رامیلا واگوهیان
    مقام سوم زیر 18 سال 1396
    کسب مقام سوم بازیهای سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 15 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 20 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال - 1393
    مقام سوم قهرمانی کشور - رده سنی زیر 14 سال - 1392
    مقام دوم زیر 8سال کشور در سال 1388

  • اشکان ازلی
    اشکان ازلی
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 16 سال(1392) و راهیابی به مسابقات قهرمانی اسیا(2014)
  • طناز ازلی
    طناز ازلی
    مقام سوم مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی کشور
    نائب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال 1397
    مقام دوم مسابقات آسیایی رده سنی زیر 16 سال 2017
    مقام سوم سریع قهرمانی آسیا رده سنی زیر 16 سال 2017
    قهرمان کشور دررده سنی زیر16سال دختران 1395
    نایب قهرمان رده سنی زیر 15 سال دختران مدارس اسیا و کسب عنوان wcm - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 14 سال - 1393

  • فاطمه مشهدی
    فاطمه مشهدی
    مقام اول کشور در رده سنی زیر 12 سال - 1398
    کسب مقام سوم زیر 12 سال کشور درسال 1397
    مقام سوم رده سنی زیر 10 سال 1396
    کسب عنوان دومی مسابقات سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 9 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    قهرمان کشور در جشنواره کشوری رده سنی زیر 6 سال - تهران - 1392

  • کیارش نجفی
    کیارش نجفی
    1390- مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا2011
    قهرمان استات اصفهان در رده سنی زیر 16 سال - 1394

  • خشایار رجبی
    خشایار رجبی
    مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا - 2011
  • امید کریمی
    امید کریمی
    دارنده مدال برنز قهرمانی کشور کم بینایان و نابینایان - 1395 رامسر
  • عسل کاظم زاده
    عسل کاظم زاده
    کسب عنوان بهترین بازیکن ریتینگ دار زیر 1900 بانوان اماتوری اسیا- اصفهان 2016
    قهرمان استان در رده سنی زیر 12 سال - 1393
    راهیابی به فینال قهرمانی کشور بانوان (انتخابی تیم ملی بزرگسالان)1393
    قهرمان استان در رده سني زير 10 سال دختران -1391
    قهرمان استان در رده سنی زیر 20 سال دختران - سال 1390
    مقام هفتم رده سنی زیر 10 سال کشور - سال 91-1390
    مقام چهارم مسابقات قهرمانی کشور رده سنی زیر 8 سال 90-1389

  • ایدا عباسی
    ایدا عباسی
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390 و قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390
    قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران

  • مسعود ایرانپور
    مسعود ایرانپور
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1800 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • علی کدخدائی
    علی کدخدائی
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 2000 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • محمد جواد نادری
    محمد جواد نادری
    بهترین بازیکن بدون ریتینگ مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • نگین ماجد
    نگین ماجد
    کسب عنوان بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1700 مسابقات اماتوری بانوان اسیا-اصفهان 2016
  • آرش جعفری قورتانی
    آرش جعفری قورتانی
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال - 1398
    قهرمان زیر 6 سال پسران در سال 1395

  • آرین اعتمادی
    آرین اعتمادی
    مدال برنز زیر 14 سال کشور - 1398
    قهرمان زیر 10 سال پسران استان در سال 1395

  • مائده یوسفیان
    مائده یوسفیان
    مدال برنز زیر 10 سال کشور - 1398
  • شایان ایمن
    شایان ایمن
    قهرمان استان زیر 10 سال 1396
    نایب قهرمان استان زیر 12 سال 1397
    قهرمان استان زیر 12 سال 1398
    نایب قهرمان کشور زیر 14 سال 1399
    نایب قهرمان اسیا زیر14 سال 2021