استاد بزرگ احسان قائم مقامی به مقام قهرمانی بیستمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی دهه مبارک فجر دست یافت.

تاریخ ثبت: 1390/10/22

*پخش زنده ۵ میز اول مسابقات فجر بیستم

سابت رسمی نتایج

در پایان

استاد بزرگ احسان قائم مقامی به مقام قهرمانی بیستمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی دهه مبارک فجر دست یافت.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج،

دور اول

دور اول این مسابقات از روز پنجشنبه در تبریز برگزار شد و 121 شطرنجباز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این دوره از مسابقات شطرنجبازانی از کشورهای اردن، آذربایجان، عراق، گرجستان، بحرین، لیتوانی و ارمنستان حضور یافتند که در کنار شطرنجبازان کشورمان به رقابت می پردازند.

همچنین گفتنی است 8 استاد بزرگ، 9 استاد بین المللی و 4 استاد فیده در این رقابتها حضور دارند.

مشاهده رده بندی دور اول

مشاهده رده بندی دور دوم

مشاهده رده بندی دور سوم

دور چهارم

روز شنبه مسابقات به دلیل برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) تعطیل بود و دور چهارم این رقابتها عصر روز یکشنبه پیگیری شد.

در پایان دور چهارم سه شطرنجباز 4 امتیازی شدند و مشترکا در صدر جدول قرار گرفتند.

رسول ابراهیوف استاد بزرگ آذربایجان در صدر قرار دارد و پوریا درینی از کرمان در مکان دوم ایستاد و رسول قنبری از اردبیل در جایگاه سوم ایستاده است. 

مشاهده رده بندی دور چهارم

دور پنجم
در دور پنجم استاد بزرگ رسول ابراهیم اف برابر پوریا درینی استاد بین المللی ایران شکست خورد و با این نتیجه درینی با 5 امتیاز به صدر جدول صعود کرد.
در میز دوم رقابتها احسان قائم مقامی برابر رسول قنبری به پیروزی دست یافت تا با 4.5 امتیاز در رده دوم جای گیرد.
در میز سوم رقابت دو گرجستانی به تساوی انجامید و اصغر گلی زاده برابر شوتا آزالادزه از گرجستان به تساوی دست یافتند
.

دور ششم

دور ششم  با 114 شطرنجباز از 8 کشور خارجی و شطرنجبازان ایرانی برگزار شد در میز اول استاد بین المللی پوریا درینی برابر استاد بزرگ ارمنستان تیگران کوتانجیان شکست خورد تا صدر جدول را از دست بدهد و استاد بزرگ ارمنستان با 5.5 امتیاز در صدر جدول به تنهایی بایستد.
در میز دوم استاد بزرگ احسان قائم مقامی با استاد بزرگ لوان پانتسوالا از گرجستان به تساوی رضایت داد تا 5 امتیازی شود و در مکان سوم جای بگیرد.
در میز سوم رسول قنبری از ایران برابر استاد بزرگ رسول ابراهیم اف شکست خورد و در میز چهارم استاد بزرگ وقار سولوف از آذربایجان با باچانا مورچیاشویلی از کرجستان مساوی کرد
.

مشاهده رده بندی دور ششم

دور هفتم

در دور هفتم احسان قائم مقامی، پوریا درینی و گایوز نیگالادزه گرجستانی با 6 امتیاز در صدر جدول جای گرفتند.
در میز اول گایوز نیگالادزه گرجستانی صدرنشین رقابتها تیگران کوتانجیان از ارمنستان را برد و 6 امتیازی شد.
در میز دوم احسان قائم مقامی توانست مالخا سولاشویلی از گرجستان را شکست دهد و 6 امتیازی شود و در میز سوم رسول ابراهمیوف آذربایجانی با شوتا آزالادزه مساوی کرد و هر دو 5.5 امتیازی باقی ماندند.
در میز چهارم پوریا درینی توانست وحید خالصی را شکست دهد و به همراه احسان قائم مقامی و گایوز نیگالادزه 6 امتیازی شود .
 
مشاهده رده بندی دور هفتم

دور هشتم
دور هشتم مسابقات بین المللی شطرنج دهه فجر در حالی به پایان رسید که استاد بزرگ احسان قائم مقامی به تنهایی در صدر ایستاد.
در رده بندی تا پایان دور هشتم احسان قائم مقامی با کسب 7 امتیاز در جایگاه نخست است و رسول ابراهیم اف از آذربایجان ، پوریا درینی از ایران ، گایوز نیگالادزه از گرجستان ، لوان پانتسوانا از گرجستان و شوتا ازالادزه از گرجستان با 6.5 امتیاز در رده های دوم تا ششم جای دارند.
در میز اول رقابت سنگین استاد بزرگ احسان قائم مقامی و استاد بین المللی پوریا درینی که هر دو 6 امتیازی بودند را احسان قائم مقامی از آن خود کرد و با 7 امتیاز به تنهایی در صدر ایستاد.
در میز دوم استاد بین المللی گایوز نیگالادزه از گرجستان با رسول ابراهیم اف از آذربایجان مساوی کرد تا هر دو 6.5 امتیازی باقی بمانند .
در میز سوم لوان پانتسوانا از گرجستان توانست نیما حسین زاده از ایران شکست دهد و 6.5 امتیازی شود.
در میز چهارم رقابتها استاد بین المللی شوتا ازالادزه از گرجستان توانست تیگران کوتانجیان از ارمنستان را شکست دهد و 6.5 امتیازی شود.
مشاهده رده بندی دور هشتم

دور نهم

دور نهم رقابتهای بین المللی شطرنج دهه فجر با حضور مهندس محمد جعفر کامبوزیا رییس فدراسیون شطرنج برگزار شد و در این دور استاد بزرگ احسان قائم مقامی با تساوی برابر استاد بین المللی شوتا ازالادزه از گرجستان همچنان در صدر ماند.

در رده بندی تا پایان دور نهم احسان قائم مقامی با 7.5 امتیاز در جایگاه نخست باقی ماند و لوان پانتسوانا از گرجستان با 7.5 امتیاز در تعقیب وی است.

در میز دوم مصاف دو استاد بزرگ ارمنستان و گرجستان وقار رسولوف و لوان پانتسوانا را استاد بزرگ گرجستانی برد.

در میز سوم رقابت گایوز نیگالادزه از گرجستان و باچانا مورچیاشولیف از گرجستان به تساوی کشید.

در میز چهارم موشفق اصغراوف از آذربایجان با استاد بزرگ رسول ابراهیم اف از آذربایجان باز هم مساوی تمام شد در میز پنجم استاد بین المللی پوریا درینی از ایران از اورفان سودیمالیف گذشت

در میز ششم مرتضی اصغری از ایران استاد بزرگ تیگران کوتانجیان از ارمنستان را شکست داد و در میز هفتم استاد بزرگ اصغر گلی زاده توانست مزدک بختیار کیش را شکست دهد.

با پایان دور نهم رقابتها پس از احسان قائم مقامی و لوان پانتسوانا از گرجستان با 7.5 امتیاز ، گایوز نیگلادزه از گرجستان با 7 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

مشاهده رده بندی دور نهم

دور دهم

در دور دهم رقابتهای بین المللی شطرنج دهه فجر تبریز استاد بزرگ احسان قائم مقامی با شکست دادن استاد بین المللی گرجستان به تنهایی با 8.5 امتیاز صدرنشین رقابتها باقی ماند.

در رده بندی تا پایان دور دهم احسان قائم مقامی با 8.5 امتیاز در جایگاه نخست باقی ماند و لوان پانتسوانا از گرجستان با 7.5 امتیاز در تعقیب وی است و استاد بین المللی پوریا درینی نیز با 7.5 در جایگاه سومی است.

در میز اول استاد بین المللی پوریا درینی و لوان پانتسوانا از گرجستان مساوی شد و در میز دوم استاد بزرگ احسان قائم مقامی توانست گایوز نیگالادزه از گرجستان را شکست دهد.

در میز سوم مرتضی اصغری از ایران شوتا آزالادزه از گرجستان را شکست داد و در میز چهارم استاد بزرگ رسول ابراهیم اف از آذربایجان توانست سینا فعلی از ایران را شکست دهد.

در میز پنجم استاد بزرگ اصغر گلی زاده دوباره توانست موشفوق اصغراوف از آذربایجان را شکست دهد و در رده پنجمی جدول قرار گیرد.

مشاهده رده بندی دور دهم

دور پایانی

استاد بزرگ احسان قائم مقامی با تساوی در دور آخر قهرمان بیستمین دوره رقابتهای بین المللی شطرنج دهه فجر تبریز شد.

دور نهایی و یازدهم بیستمین دوره رقابتهای بین المللی شطرنج دهه فجر تبریز با112 شطرنجباز از 8 کشور خارجی و شطرنجبازان از صبح روز جمعه 30 دی ماه آغاز شد و استاد بزرگ احسان قائم مقامی با استاد بزرگ رسول ابراهیم اف از آذربایجان مساوی کرد و 9 امتیازی شد و قهرمان رقابتها شد.

در پایان دور یازدهم پس از احسان قائم مقامی ، استاد بزرگ لوان پانتوسوانا از گرجستان با استاد بزرگ اصغر گلی زاده از ایران مساوی کرد و با 8.5 امتیاز به مقام نائب قهرمانی رسید و استاد بزرگ اصغر گلی زاده با 8 امتیاز و پوئن شکنی بهتر به مقام سومی رسید.

همچنین رسول ابراهیم اف از آذربایجان ، اورفان سودیم علی اف از آذربایجان ، ویرجینیوس گرابیلیاس گاس از لیتوانی ، همایون توفیقی از ایران و مرتضی عسگری از ایران با 8 امتیاز در رده های چهارم تا یازدهم ایستادند.

مشاهده رده بندی دور پایانی

فجر بیستم باحضور استادان بزرگ بین المللی



















استاد بزرگ شطرنج آذربایجانشرقی :
*رقابتهای شطرنج بین المللی دهه فجر تبریز محکی جدی برای شطرنجبازان ایرانی است*
اصغر گلی زاده استاد بزرگ شطرنج آذربایجانشرقی در حاشیه رقابتهای شطرنج بین المللی تبریز گفت : رقابتهای شطرنج بین المللی دهه فجر تبریز محکی جدی برای شطرنجبازان ایرانی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان، گلی زاده افزود: حضور شطرنجبازانی از جمهوری آذربایجان ، گرجستان ، لیتوانی ، بلاروس ، بلژیک و استاد بزرگ های شطرنج کشورمان سطح این دوره از رقابتها را بسیار بالا برده و کسب پیروزی و امتیاز در این رقابتها بسیار سخت و رقابت ها فشرده است.
وی در ادامه افزود : رقبای خوبی با ریتینگ خوب جهانی در این رقابتها شرکت کرده اند و امید دارم این دوره از رقابتها راه را برای حضور شطرنجبازان بزرگتر و با ریتینگ بالاتر در ایران را فراهم سازد.
اولین استاد بزرگ شطرنج آذربایجانشرقی افزود : در اوج آمادگی در این رقابتها حضو ر یافته ام و قهرمانی مشترک با استاد بزرگ احسان قائم مقامی در رقابتهای قهرمانی کشور روحیه ای مضاعف به من بخشیده و برای کسب عنوان به این رقابتها آمده ایم.
بیستمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج گرامیداشت دهه فجر با حضور 120 شطرنجباز از 8 کشور خارجی و در 60 میز در تبریز آغاز شده است.
شطرنجبازان کشورهای لیتوانی ، بلاروس ، بلژیک ، جمهوری آذربایجان ، گرجستان ، ، عراق و ارمنستان برای حضور در این دوره از رقابتها حضور دارند.
این رقابتها از 22 دی ماه ساعت 17 دور اول رقابتها آغاز و23 دی ماه رقابتهای دور دوم از ساعت 9 صبح و دور سوم از ساعت 17 برگزار و رقابتها روز شنبه 24 دی ماه مصاف با اربعین حسینی رقابتها تعطیل است.
25 دی ماه دورهای چهارم و پنجم ، 26 دی ماه از ساعت 17 دور ششم ، 27 دی ماه از ساعت 9 دور هفتم و از ساعت 17دور هشتم آغاز خواهد شد.
در ادامه رقابتها که در 11 دور به روش سویسی برگزار میشود دور نهم روز چهارشنبه 28 دی ماه از ساعت 17 ، دور دهم 29 دی ماه از ساعت 17 و دور یازدهم و نهایی از ساعت 9 صبح اغاز و اختتامیه رقابتها ساعت 17 روز جمعه 30 دی ماه برگزار میشود.
بیستمین دوره رقابتهای بین المللی شطرنج دهه فجر تبریز از 22 الی 30 دی ماه برگزار میشود.
برای این دوره از رقابتها 30 هزار دلار جایزه اهداء و شطرنجانباران در 11 دور به روش سویسی با هم رقابت خواهند کرد.

بیستمین دوره رقابتهای بین المللی شطرنج دهه فجر تبریز/
*دور چهارم رقابتها و رقابت 2 استاد بزرگ با 2 استاد بین المللی در میزهای اول و دوم شطرنج*
دور چهارم بیستمین دوره رقابتهای بین المللی شطرنج دهه فجر تبریز یکشنبه آغاز میشود و رقابت در میزهای اول و دوم بسیار حساس و 2 استاد بزرگ و 2 استاد بین المللی با هم رقابت خواهند کرد.
در دور چهارم رقابتها از دقایقی دیگر در میز اول استاد بین المللی رسول ابراهیم اف آذربایجانی برابر هم تیمی خود استاد بزرگ اورکان عبدالله اوف قرار میگرد و در میز دوم اصغر گلی زاده استاد بزرگ شطرنج کشور و تبریز برابر استاد بین المللی ابراهیم احمدی نیا می ایستد.
در رقابتهای روز سوم در میز اول دو گرجستانی به تساوی دست یافتند و در میز دوم احسان قائم مقامی نیز تساوی کرد و در میز سوم رسول ابراهیم اف یک بر صفر باچانا مورچییاشویلی از کرجستان را شکست داد.
در میز چهارم تیگران کوتانجیان از گرجستان و امیر رضا پور رمضانعلی از ایران به تساوی رضایت دادند و در میز پنجم رسول قنبری یک بر صفر اندری کولاوو از بلاروس را شکست داد.
با پایان دور سوم رقابتها همایون توفیقی از ایران ، رسول ابراهیم اف از آذربایجان و اصغر گلی زاده از ایران با 3 امتیاز در رده های اول تا سوم جدوول رده بندی قرار دارند و احسان قائم مقامی با تساوی در دور سوم به رده نهم جدول با 5/2 امتیاز سقوط کرد.
بیستمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج گرامیداشت دهه فجر با حضور 120 شطرنجباز از 8 کشور خارجی و در 60 میز در تبریز آغاز شده است.
شطرنجبازان کشورهای لیتوانی ، بلاروس ، بلژیک ، جمهوری آذربایجان ، گرجستان ، ، عراق و ارمنستان برای حضور در این دوره از رقابتها حضور دارند.
این رقابتها از 22 دی ماه ساعت 17 دور اول رقابتها آغاز و23 دی ماه رقابتهای دور دوم از ساعت 9 صبح و دور سوم از ساعت 17 برگزار و رقابتها روز شنبه 24 دی ماه مصاف با اربعین حسینی رقابتها تعطیل است.
25 دی ماه دورهای چهارم و پنجم ، 26 دی ماه از ساعت 17 دور ششم ، 27 دی ماه از ساعت 9 دور هفتم و از ساعت 17دور هشتم آغاز خواهد شد.
در ادامه رقابتها که در 11 دور به روش سویسی برگزار میشود دور نهم روز چهارشنبه 28 دی ماه از ساعت 17 ، دور دهم 29 دی ماه از ساعت 17 و دور یازدهم و نهایی از ساعت 9 صبح اغاز و اختتامیه رقابتها ساعت 17 روز جمعه 30 دی ماه برگزار میشود.
بیستمین دوره رقابتهای بین المللی شطرنج دهه فجر تبریز از 22 الی 30 دی ماه برگزار میشود.
برای این دوره از رقابتها 30 هزار دلار جایزه اهداء و شطرنجانباران در 11 دور به روش سویسی با هم رقابت خواهند کرد.

نقل از سایت شطرنج رخ

امروز در تبریز کلید می خورد
امروز مسابقات بین المللی فجر بیستم باحضور استادان بزرگ بین المللی در تبیریز آغز می شود.قدیر حسینوف از آذربایجان،پانتسولایا از گرجستان،احسان قائم مقامی و استد بزرگ جوان هندی گوپال نفرات اول تا چهار در رنکینگ اولیه هستند. ضمن این که گلیزاده ،محجوب،درینی،توفیق،احمدی نیا و پور رمضانعلی از دیگر چهره های مطرح حاضر در جدول مسابقات هستند.حسین آریا نزاد  قهرمان اسبق شطرنج کشور به همراه نو جوانانی چون بلورچی از دیگر حاضران در این مسابقات مهم هستند.
برای مشاهده اسامی کامل به سایت رسمی نتایج مراجعه بفرمایید.

سابت رسمی نتایج

نقل از ماهنامه شطرنج

نظرات

نام

ایمیل   (نمایش داده نخواهد شد)
نظر

حامیان


قهرمانان
  • قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری
    قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری

  • استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    قهرمان لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم سایپا وکسب مقام اول (میز3) در سال 1398
    کسب عنوان برترین بازیکن جوان آسیا از سوی فدراسیون شطرنج آسیا (2016)
    شرکت در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور وراه یابی به فینال مسابقات در سال 1396
    نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم ذوب آهن وکسب مقام اول (میز1) در سال 1395
    کسب اخرین نورم استاد بزرگی در مسابقات المپیادجهانی به همراه تیم ملی بزرگسالان
    کسب مقام سوم قهرمانی جهان در رده سنی زیر 18 سال -2016
    کسب مدال طلای تیمی قهرمانی جهان در المپیاد زیر 16 سال 2015 - مغولستان
    کسب عنوان قهرمانی اسیا در رده سنی زیر 16 سال - 2015(کره جنوبی)
    کسب مقام دوم مشترک اوپن گرجستان 2015
    کسب اولین نورم استادبزرگی در تیرماه 94 (بلغارستان)
    کسب عنوان استادی بین المللی در فروردین 94(تایلند)
    کسب عنوان سومی تیمی مسابقات المپیاد جهانی 2014 مجارستان
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 16 سال -2014- هند
    کسب مدال تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2014
    کسب مدال برنز تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2013
    مقام دومی قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 14 سال - ایران 2013
    مقام دوم تيمي و كسب مدال نقره ميز 5 در المپياد جهاني زير 16 سال (تركيه - 2012)
    مقام اول تیمی مسابقات قونیه - ترکیه 2012
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 14 سال سريلانكا و کسب مدال تیمی زیر 14 سال
    کسب مدال نقره تیمی سریع زیر 14 سال سریلانکا 2012
    مقام چهارم (مشترک با سوم ) جهان زیر 12 سال برزیل 2011
    قهرمان اسيا زير 12 سال فیلیپین 2011
    مقام ششم جهان زیر 12 سال 2010 یونان
    مقام هفتم جهان زیر 10 سال ترکیه 2009
    قهرمان اسيا زیر 10 سال 2009 هند و همچنین طلای تیمی زیر 10 سال
    مقام اول كشور در رده سني زير 12 سال
    مقام چهارم مسابقات زیر 14 سال قهرمانی جهان 2011
    قهرمان کشوردر سال 90-1389
    کسب مدال طلای asean ویتنام 2009 و اخذ عنوان استادی فیده
    کسب مدال تیمی زیر 10 سال - ویتنام 2008

  • استاد بین المللی  نیما جوانبخت
    استاد بین المللی نیما جوانبخت
    کسب مقام سوم اسیا در رده سنی زیر 20 سال - 2015 قرقیزستان
    کسب مقام قهرمانی کشور در رده سنی زیر 20 سال - 1394
    کسب مقام دومی مسابقات سریع و چهارمی متعارف قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 18 سال -ایران 2013
    كسب مقام دوم تيمي در مسابقات المپياد جهاني زير 16 سال (استانبول 2012)
    مقام چهارم زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام اول اسيا در مسابقات سريع و بليتس زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام ششم مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی زیر 16 سال 2011
    قهرمان جشنواره سراسری کشور در سال 90
    مدال نقره زیر 16 سال اسیا فیلیپین 2011
    نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال
    مدال برنز تیمی المپیاد جهانی2011 - مدال طلای انفرادی المپیاد جهانی 2011
    مدال طلای تیمی مسابقات ازاد ترکیه 2011

  • استاد فیده انوشا مهدیان
    استاد فیده انوشا مهدیان
    نائب قهرمان مسابقات برق آسا زون غرب آسیا رده زیر 20 سال 2022 - قرقیزستان
    مقام سوم مسابقات المپیاد جهانی گروه B سال 2022 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1400 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - کرمانشاه
    مقام سوم مسابقات جوانان آسیا رده زیر 20 سال 2021 - کسب دومین نورم استادی بین المللی - سریلانکا
    قهرمان تیمی(تیم سایپا تهران)مسابقات لیگ برتر کشور 1398 - تهران
    مقام سوم مسابقات نوجوانان جهان رده زیر 16 سال 2019 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1398 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - رشت
    مقام سوم مسابقات زون 3/1 بانوان آسیا سال 2019 - کسب اولین نورم استادی بین المللی - اردن
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان) لیگ برتر کشور 1397 - تهران
    قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - گرگان
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1397 - قزوین
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1397 - زنجان
    مقام سوم تیمی مسابقات المپیاد جهانی شطرنج رده زیر 16 سال 2018 - هند
    قهرمان میز بانوان(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1396 - رشت
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1396 - گرگان
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1396 - ساری
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی سریع آسیا رده زیر 20 سال 1396 - شیراز
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1395 - تهران
    نایب قهرمان مراحل اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1395 - سمنان
    نایب قهرمان مرحله اول مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1395 - یزد
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1394 - قزوین
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1394 - ماهشهر
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1393 - ساری
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1392 - قزوین

  • هستی خسروی
    هستی خسروی
    مقام دوم رده سنی زیر 10 سال1396
    کسب عنوان سومی قهرمانی جهان در رده سنی زیر 8 سال -216
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان رده سنی زیر 6 سال جشنواره کشور - 1392

  • محمد صادق نادری
    محمد صادق نادری
    قهرمان مسابقات اماتوزی اسیا- اصفهان 2016
    نایب قهرمان رده سنی زیر 14 سال پسران - 1394

  • محسن ترکان
    محسن ترکان
    نایب قهرمان مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • امیرحسین بادکوبی
    امیرحسین بادکوبی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 14 سال کشور در سال 1391
    كسب مقام اول اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان -1391)
    نایب قهرمان مسابقات زیر 20 سال کشور در سال 1391
    مقام سوم در رده سنی زیر 12 سال در سال 90-1389

  • علیرضا آقائی
    علیرضا آقائی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 18 سال کشور در سال 1391
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا(سريلانكا2012)
    نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال در سال 90-1389
    تکرار مقام دوم رده سنی زیر 16 سال کشور - سال 91-1390

  • فراز قلعه دار
    فراز قلعه دار
    نايب قهرمان اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان - 1391)
    قهرمان کشور در سال 1390 (رده سنی زیر 20سال)

  • استاد فيده پرنيان عباسي
    استاد فيده پرنيان عباسي
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 12 سال کشور در سال 1391
    کسب مقام اول مشترک و عنوان استادي فيده مسابقات اسه ان در مسابقات اسه ان 2012
    مقام دوم قهرمانی کشور در رده زیر 10سال- سال 90-1389

  • رامیلا واگوهیان
    رامیلا واگوهیان
    مقام سوم زیر 18 سال 1396
    کسب مقام سوم بازیهای سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 15 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 20 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال - 1393
    مقام سوم قهرمانی کشور - رده سنی زیر 14 سال - 1392
    مقام دوم زیر 8سال کشور در سال 1388

  • اشکان ازلی
    اشکان ازلی
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 16 سال(1392) و راهیابی به مسابقات قهرمانی اسیا(2014)
  • طناز ازلی
    طناز ازلی
    مقام سوم مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی کشور
    نائب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال 1397
    مقام دوم مسابقات آسیایی رده سنی زیر 16 سال 2017
    مقام سوم سریع قهرمانی آسیا رده سنی زیر 16 سال 2017
    قهرمان کشور دررده سنی زیر16سال دختران 1395
    نایب قهرمان رده سنی زیر 15 سال دختران مدارس اسیا و کسب عنوان wcm - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 14 سال - 1393

  • فاطمه مشهدی
    فاطمه مشهدی
    مقام اول کشور در رده سنی زیر 12 سال - 1398
    کسب مقام سوم زیر 12 سال کشور درسال 1397
    مقام سوم رده سنی زیر 10 سال 1396
    کسب عنوان دومی مسابقات سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 9 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    قهرمان کشور در جشنواره کشوری رده سنی زیر 6 سال - تهران - 1392

  • کیارش نجفی
    کیارش نجفی
    1390- مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا2011
    قهرمان استات اصفهان در رده سنی زیر 16 سال - 1394

  • خشایار رجبی
    خشایار رجبی
    مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا - 2011
  • امید کریمی
    امید کریمی
    دارنده مدال برنز قهرمانی کشور کم بینایان و نابینایان - 1395 رامسر
  • عسل کاظم زاده
    عسل کاظم زاده
    کسب عنوان بهترین بازیکن ریتینگ دار زیر 1900 بانوان اماتوری اسیا- اصفهان 2016
    قهرمان استان در رده سنی زیر 12 سال - 1393
    راهیابی به فینال قهرمانی کشور بانوان (انتخابی تیم ملی بزرگسالان)1393
    قهرمان استان در رده سني زير 10 سال دختران -1391
    قهرمان استان در رده سنی زیر 20 سال دختران - سال 1390
    مقام هفتم رده سنی زیر 10 سال کشور - سال 91-1390
    مقام چهارم مسابقات قهرمانی کشور رده سنی زیر 8 سال 90-1389

  • ایدا عباسی
    ایدا عباسی
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390 و قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390
    قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران

  • مسعود ایرانپور
    مسعود ایرانپور
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1800 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • علی کدخدائی
    علی کدخدائی
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 2000 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • محمد جواد نادری
    محمد جواد نادری
    بهترین بازیکن بدون ریتینگ مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • نگین ماجد
    نگین ماجد
    کسب عنوان بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1700 مسابقات اماتوری بانوان اسیا-اصفهان 2016
  • آرش جعفری قورتانی
    آرش جعفری قورتانی
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال - 1398
    قهرمان زیر 6 سال پسران در سال 1395

  • آرین اعتمادی
    آرین اعتمادی
    مدال برنز زیر 14 سال کشور - 1398
    قهرمان زیر 10 سال پسران استان در سال 1395

  • مائده یوسفیان
    مائده یوسفیان
    مدال برنز زیر 10 سال کشور - 1398
  • شایان ایمن
    شایان ایمن
    قهرمان استان زیر 10 سال 1396
    نایب قهرمان استان زیر 12 سال 1397
    قهرمان استان زیر 12 سال 1398
    نایب قهرمان کشور زیر 14 سال 1399
    نایب قهرمان اسیا زیر14 سال 2021