مگنوس کارلسن قهرمان رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر شد

مسابقات و ریتینگ

تاریخ ثبت خبر: 1394/09/29

مگنوس کارلسن قهرمان رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر شد/ فیروزجا موفق ترین نماینده شطرنج ایران در مسترز قطر

مگنوس کارلسن در پایان رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر با کسب 7 امتیاز و پیروزی در دو بازی تکمیلی به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دومین دوره رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر(2015) از روز 29 آذر آغاز شد و روز گذشته 8 دی به پایان رسید. هفت شطرنجباز ایرانی ( سید محمد امین طباطبایی- شاهین لرپری زنگنه-آرین غلامی- علیرضا فیروزجا- سارا سادات خادم الشریعه-آتوسا پورکاشیان و درسا درخشانی) در این رقابتها حضور داشتند.

در پایان 9 دور رقابت مسترز قطر، مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان و بخت نخست قهرمانی در این رویداد بزرگ به همراه یویانگی مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها از کشور چین مشترکا 7 امتیازی شدند تا برای تعیین قهرمان این دوره از رقابتهای مسترز قطر راهی دیدارهای تکمیلی(بلیتس) شوند.

در پایان دو بازی تکمیلی این مگنوس کارلسن بود که موفق شد با پیروزی مقابل حریف چینی خود جام قهرمانی مسترز قطر 2015 را بالای سر ببرد.

 

پس از وی یویانگی استاد بزرگ چینی با 7 امتیاز در رده دوم، استاد بزرگ ولادیمیر کرامنیک ،سرگئی کارزاکین و سنان جورگیروف از روسیه و نی هوا از چین و واسیلی ایوانچوک از اوکراین با 6/5 امتیاز به ترتیب در رده های سوم تا هفتم جدول جای گرفتند.

در میان هفت نماینده کشورمان نیز علیرضا فیروزجای 12 ساله پدیده شطرنج ایران که به تازگی صدرنشین مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی کشور هم شده بود موفق ترین شطرنجباز ایرانی در این مسابقات بود که با نتایج درخشان خود در 9 دور این رقابتها ضمن افزایش 38 واحد ریتینگ و کسب 4/5 امتیاز در رتبه 65 این مسابقات قرار گرفت.

سارا سادات خادم الشریعه دیگر نمیانده کشورمان که حدود یک ماه دیگر در مسابقات گرندپری شطرنج بانوان جهان شرکت خواهد کرد با افزایش 12 واحد ریتینگ در جایگاه هشتاد و چهارم قرار گرفت.شاهین لرپری زنگنه،آتوسا پورکاشیان،درسا درخشانی و آرین غلامی نیز به ترتیب در رده های 96، 110، 121 و 126 قرار گرفتند. آتوسا پورکاشیان نیز در این رقابتها حدود 16 واحد بر ریتینگ خود افزود.

جدول 20 رتبه نخست رقابتهای آزاد شطرنج مسترز قطر 2015 را مشاهده می کنید:


سایت نتایج دور به دور رقابتها

دوئل قدرتهای شطرنج جهان مساوی شد/ درخشش درخشانی،فیروزجا و پورکاشیان در دور هفتم

دور هشتم رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر امروز بعداز ظهر برگزار می شود. در پایان دور هفتم رقابتها استاد بزرگ شهریارممدیاروف آذربایجانی بالاتر از مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان در صدر جدول مسابقات قرار دارد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج و به نقل از ایسنا، دور هفتم رقابت های شطرنج آزاد مسترز قطر بعداز ظهرروز گذشته برگزار شد که در مهمترین دیدار در میز یک دو قدرت اصلی حال حاضر شطرنج جهان به مصاف یکدیگر رفتند. مگنوس کارلسن نروژی نفر اول رنکینگ شطرنج جهان برابر آنیش گیری هلندی نفر دوم جهان قرار گرفت که در نهایت این رقابت حساس با نتیجه تساوی به پایان رسید. تا کنون این دو شطرنج باز بارها رو در روی یکدیگر قرار گرفته که تمام مسابقات با نتیجه تساوی به پایان رسیده و تنها در سال 2011 آنیش گیری توانسته یک پیروزی را به نام خود ثبت کند.

اما هفت نماینده ایران نیز در رقابت های مسترز شطرنج قطر به مصاف رقبای خود رفتند.

روی میز 63، آرین غلامی (2422) استاد فیده که سابقه کسب عنوان قهرمانی نوجوانان جهان و آسیا را دارد نتیجه را به مارتا بارتل استاد بزرگ بانوان لهستانی با درجه 2271 واگذار کرد.

هاریکا امسال تا مرحله نیمه نهایی قهرمانی بانوان جهان پیش رفت و با قبول باخت به ماریا موزیچوک (که در نهایت قهرمان جهان شد) از حضور در مرحله فینال بازماند.

روی میز 41، علیرضا فیروزجاه (2372) شطرنج باز 12 ساله ایران بازهم خوش درخشید و استفان برومبرگ (2521) استاد بزرگ 34 ساله کشور آلمان را با نتیجه تساوی متوقف کرد.

سید محمدامین طباطبایی (2482) استاد بین المللی نوجوان ایران نتیجه را به محمد تیسیر (2346) همتای 40 ساله مراکشی واگذار کرد.

شاهین لرپری زنگنه دیگر استاد بین المللی به نودیربک عبدوستوروف استاد فیده ازبک و یکی از پدیده های حال حاضر شطرنج جهان باخت.در بخش دختران درسا درخشانی (2307) در دیداری پر فراز و نشیب استاد بین المللی روت پادمینی (2437) قهرمان حال حاضر شطرنج بانوان هندوستان را مغلوب نمود.

در میز 37، استاد بین المللی سارا سادات خادم الشریعه با ریتینگ 2380 و با مهره سفید نتیجه را به دروناولی هاریکا استاد بزرگ سرشناس هندی با درجه 2513 واگذار کرد. همچنین روی میز 61، استاد بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان (2322) در برابر نینو باتسیاشویلی (2498) استاد بین المللی بانوی گرجستان پس از 69 حرکت به تساوی رسید.

باتسیاشویلی در دور اول مگنوس کارلسن را با نتیجه تساوی متوقف کرده بود.

در پایان دور هفتم رقابتها استاد بزرگ شهریارممدیاروف آذربایجانی بالاتر از مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان در صدر جدول مسابقات قرار دارد. گفتنی است دور هشتم رقابتهای مسترز قطر از ساعت 15 به وقت محلی امروز برگزار می شود

سایت نتایج دور به دور رقابتهای شطرنج مسترز قطر

رقابت تمام ایرانی لرپری زنگنه و خادم الشریعه در دور ششم/ کارلسن به صدرجدول رسید

دور ششم رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر پس از یک روز استراحت فردا پنجم دی ماه برگزار می شود. مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان در پایان دور پنجم موفق شد خود را به صدر جدول رقابتها برساند.

  به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دومین دوره رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر(2015) از روز 29 آذر آغاز شد و تا 8 دی ماه ادامه دارد. هفت شطرنجباز ایرانی ( سید محمد امین طباطبایی- شاهین لرپری زنگنه-آرین غلامی- علیرضا فیروزجا- سارا سادات خادم الشریعه-آتوسا پورکاشیان و درسا درخشانی) در این رقابتها حضور دارند.

دور چهارم و پنجم این رقابتها سوم و چهارم دی ماه پیگیری شد که تساوی علیرضا فیروزجا مقابل هاریکا استاد بزرگ هندوستانی و پیروزی شاهین لرپری زنگنه در برابر لی روفان قهرمان سابق بانوان آسیا از جمله نتایج درخشان دور چهارم و تساوی دیدار تمام ایرانی خادم الشریعه-شاهین لرپری زنگنه و تساوی آرین غلامی با استاد بزرگ هندوستانی از جمله نتایج مهم دور پنجم بود.

دور ششم این رقابتها پس از یک روز استراحت، بعد از ظهر فردا پنجم دی ماه برگزار می شود. در این دور شاهین لرپری زنگنه و علیرضا فیروزجا در یک دیدار تمام ایرانی به رقابت با هم می پردازند. در پایان دور پنجم رقابتها مگنوس کارلسن بخت نخست قهرمانی این رقابتها و قهرمان شطرنج جهان با 4/5 امتیاز صدرنشین است.این مسابقات در 9 دور پیگیری می شود.

سایت نتایج دور به دور رقابتها

دور سوم این مسابقات از ساعت 17 به وقت محلی روز گذشته اول دی ماه آغاز شد که شطرنجبازان ایرانی به یک پیروزی، سه تساوی و سه شکست رسیدند.

در رقابتهای دور سوم استاد بین المللی سید محمد امین طباطبایی مقابل استاد بزرگ سوئدی(پونتوس کارلسن( به پیروزی رسید. علیرضا فیروزجا موفق شد راسموس اسوین استاد بین المللی شطرنج آلمان با ریتینگ 2529 را متوقف کند.آرین غلامی نیز به یک تساوی ارزشمند مقابل بلا ختناشویلی استاد بزرگ گرجستانی دست پیدا کرد.

استاد بین المللی سارا سادات خادم الشریعه مقابل پاول تریگوبوف استاد بزرگ روسی و قهرمان اروپا به نتیجه ارزشمند تساوی دست پیدا کرد.تریگوبوف پیش از این در دور نخست نیز مغلوب علیرضا فیروزجا دیگر نماینده کشورمان شده بود. استاد بین المللی شاهین لرپری زنگنه مقابل بودا پراتیوشا از کشور هند، درسا درخشانی مقابل آریان استاد بین المللی هندوستانی و آتوسا پورکاشیان مقابل استفن برامبرگر استاد بزرگ آلمانی نتیجه را واگذار کردند.

دور چهارم این رقابتها بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

سایت نتایج دور به دور رقابتها

دور دوم این رقابتها بعد از ظهر روز گذشته 30 آذر برگزار شد و دو نماینده بانوی ایرانی موفق شدند حریفان قدرتمند خود را متوقف کنند. سارا سادات خادم الشریعه نماینده ایران در گرندپری شطرنج بانوان جهان مقابل ماتیوس بارتل استاد بزرگ لهستانی به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کرد و استاد بزرگ آتوسا پورکاشیان موفق شد استاد بزرگ قدرتمند ترکیه ای اسن باریش را متوقف کند.

در دیگر دیدارها علیرضا فیروزجا که در دور نخست با نتیجه ای خیره کننده پاول تریبوگوف قهرمان سابق شطرنج اروپا را شکست داده بود در دور دوم مقابل استاد بزرگ لهستانی با ریتینگ 2646 شکست خورد.

سید محمد امین طباطبایی که در دور نخست قهرمان شطرنج اروپا را متوقف کرده بود در این دور در مصاف با حریف قدرتمند خود ایوانچوک نتیجه را واگذار کرد.

شاهین لرپری زنگنه، آرین غلامی و درسا درخشانی نیز نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند. دور سوم این مسابقات بعد از ظهر امروز پیگیری می شود. 

سایت نتایج دور به دور رقابتها

 درخشش شطرنجبازان ایرانی در دور نخست رقابتهای شطرنج مسترز قطر/ قهرمان اروپا مقابل فیروزجا تسلیم شد

دور نخست رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر با درخشش نمایندگان شطرنج کشورمان همراه بود.شطرنجبازان کشورمان در مصاف با رقبای مطرح جهانی خود به یک پیروزی، چهار تساوی ارزشمند و دو شکست رسیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دومین دوره رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر(2015) از روز گذشته 29 آذر آغاز شد و تا 8 دی ماه ادامه دارد. هفت شطرنجباز ایرانی ( سید محمد امین طباطبایی- شاهین لرپری زنگنه-آرین غلامی- علیرضا فیروزجا- سارا سادات خادم الشریعه-آتوسا پورکاشیان و درسا درخشانی) در این رقابتها حضور دارند.

دور نخست مسابقات مسترز قطر ساعت 15 روز گذشته( به وقت محلی) آغاز شد که نمایندگان شطرنج کشورمان در مصاف با رقبای سرشناس و مطرح جهانی خود به یک پیروزی، چهار تساوی و دو شکست رسیدند.

علیرضا فیروزجای 12 ساله که به تازگی قهرمان مرحله نیمه نهایی شطرنج کشور شد در دور نخست پرفروغ ترین شطرنجباز ایرانی بود که موفق شد در مصاف با استاد بزرگ پاول تریبوگوف قهرمان سابق شطرنج اروپا به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

استاد بین المللی سید محمد امین طباطبایی دیگر نماینده کشورمان هم موفق شد مقابل یاکوونکو قهرمان شطرنج اروپا با ریتینگ 2737 به تساوی قابل توجه دست پیدا کند. استاد بین المللی شاهین لرپری زنگنه نیز مویسنکو قهرمان شطرنج اروپا با ریتینگ 2689 را متوقف کرد.

در ادامه این رقابتها استاد فیده آرین غلامی نتیجه را مقابل استاد بزرگ هندوستانی با ریتینگ 2639 واگذار کرد. اما در بخش بانوان استاد بین المللی سارا سادات خادم الشریعه که نماینده کشورمان در رقابتهای شطرنج گرندپری بانوان جهان نیز هست مقابل حمدوشی استاد بزرگ فرانسوری با ریتینگ 2597 به تساوی رسید. استاد بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان نیز موفق شد شوجون قهرمان سابق شطرنج آسیا را متوقف کند.

استاد بین المللی بانوان درسا درخشانی نیز مقابل استاد بزرگ هاریکا با ریتینگ 2513 شکست خورد.

از جمله نتایج جالب توجه دور نخست مسترز قطر 2015 می توان به توقف مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان با ریتینگ 2834 مقابل استاد بین المللی نینو باتسیاشویلی از کشور گرجستان اشاره کرد. کارلسن در لیست اولیه رقابتها بخت نخست قهرمانی مسترز قطر است.

مسابقات دور دوم مسترز قطر از ساعت 15 امروز 30 آذرماه پیگیری می شود.

این مسابقات، یکی از معتبرترین رقابتهای شطرنج آزاد جهان است که مبلغی بالغ بر 150 هزاردلار جوایز در آن توزیع می شود. نخستین مرحله از این رقابتها نیز سال گذشته با پیروزی یویانگی شطرنجباز چینی به پایان رسید. 

نتایج دور به دور رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر

حضورشطرنجبازان ایرانی در رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر/مگنوس کارلسن بخت نخست قهرمانی

رقابتهای آزاد شطرنج مسترز قطر از 29 آذرماه با شرکت برترین شطرنجبازان جهان آغاز می شود. نمایندگان شطرنج ایران نیز در این رقابتها حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دومین دوره رقابتهای شطرنج آزاد مسترز قطر(2015) از 29 آذر آغاز می شود و تا 8 دی ماه ادامه دارد.

این مسابقات، یکی از معتبرترین رقابتهای شطرنج آزاد جهان است که مبلغی بالغ بر 150 هزاردلار جوایز در آن توزیع می شود. نخستین مرحله از این رقابتها نیز سال گذشته با پیروزی یویانگی شطرنجباز چینی به پایان رسید. آن دوره از رقابتها با درخشش برخی نمایندگان شطرنج ایران از جمله آرین غلامی و سید محمدامین طباطبایی مقابل حریفان سرشناس خود همراه بود.

در لیست اولیه رقابتهای امسال نیز نام 9 شطرنجباز ایرانی به چشم می خورد. احسان قائم مقامی، پوریا درینی،سید محمد امین طباطبایی ،شاهین لرپری زنگنه و آرین غلامی در بخش مردان و سارا سادات خادم الشریعه، میترا حجازی پور، آتوسا پورکاشیان و درسا درخشانی در بخش بانوان نمایندگان ایرانی در این مسابقات هستند.علیرضا فیروزجای 12 ساله نیز که در حال حاضر و در پایان دور هفتم رقابتهای مرحله نیمه نهایی قهرمانی کشور در صدر جدول قرار دارد نیز قصد دارد در این رقابتها شرکت کند.

مگنوس کارلسن قهرمان بلامنازع شطرنج جهان با ریتینگ 2834 بخت نخست قهرمانی این مسابقات است.ولادیمیر کرامنیک و آنیش گیری نیز دیگر قهرمانان شطرنج جهان هستند که در جدول اولیه بالاترین ریتینگ را دارند.

نظرات

نام

ایمیل   (نمایش داده نخواهد شد)
نظر

حامیان


قهرمانان
  • قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری
    قهرمانان جهانی - اسیائی و کشوری

  • استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه
    قهرمان لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم سایپا وکسب مقام اول (میز3) در سال 1398
    کسب عنوان برترین بازیکن جوان آسیا از سوی فدراسیون شطرنج آسیا (2016)
    شرکت در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور وراه یابی به فینال مسابقات در سال 1396
    نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاهای کشوربه همراه تیم ذوب آهن وکسب مقام اول (میز1) در سال 1395
    کسب اخرین نورم استاد بزرگی در مسابقات المپیادجهانی به همراه تیم ملی بزرگسالان
    کسب مقام سوم قهرمانی جهان در رده سنی زیر 18 سال -2016
    کسب مدال طلای تیمی قهرمانی جهان در المپیاد زیر 16 سال 2015 - مغولستان
    کسب عنوان قهرمانی اسیا در رده سنی زیر 16 سال - 2015(کره جنوبی)
    کسب مقام دوم مشترک اوپن گرجستان 2015
    کسب اولین نورم استادبزرگی در تیرماه 94 (بلغارستان)
    کسب عنوان استادی بین المللی در فروردین 94(تایلند)
    کسب عنوان سومی تیمی مسابقات المپیاد جهانی 2014 مجارستان
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 16 سال -2014- هند
    کسب مدال تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2014
    کسب مدال برنز تیمی مسابقا بین المللی قونیه ترکیه 2013
    مقام دومی قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 14 سال - ایران 2013
    مقام دوم تيمي و كسب مدال نقره ميز 5 در المپياد جهاني زير 16 سال (تركيه - 2012)
    مقام اول تیمی مسابقات قونیه - ترکیه 2012
    قهرمان اسیا در رده سنی زیر 14 سال سريلانكا و کسب مدال تیمی زیر 14 سال
    کسب مدال نقره تیمی سریع زیر 14 سال سریلانکا 2012
    مقام چهارم (مشترک با سوم ) جهان زیر 12 سال برزیل 2011
    قهرمان اسيا زير 12 سال فیلیپین 2011
    مقام ششم جهان زیر 12 سال 2010 یونان
    مقام هفتم جهان زیر 10 سال ترکیه 2009
    قهرمان اسيا زیر 10 سال 2009 هند و همچنین طلای تیمی زیر 10 سال
    مقام اول كشور در رده سني زير 12 سال
    مقام چهارم مسابقات زیر 14 سال قهرمانی جهان 2011
    قهرمان کشوردر سال 90-1389
    کسب مدال طلای asean ویتنام 2009 و اخذ عنوان استادی فیده
    کسب مدال تیمی زیر 10 سال - ویتنام 2008

  • استاد بین المللی  نیما جوانبخت
    استاد بین المللی نیما جوانبخت
    کسب مقام سوم اسیا در رده سنی زیر 20 سال - 2015 قرقیزستان
    کسب مقام قهرمانی کشور در رده سنی زیر 20 سال - 1394
    کسب مقام دومی مسابقات سریع و چهارمی متعارف قهرمانی اسیا - رده سنی زیر 18 سال -ایران 2013
    كسب مقام دوم تيمي در مسابقات المپياد جهاني زير 16 سال (استانبول 2012)
    مقام چهارم زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام اول اسيا در مسابقات سريع و بليتس زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا (2012 سريلانكا)
    مقام ششم مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی زیر 16 سال 2011
    قهرمان جشنواره سراسری کشور در سال 90
    مدال نقره زیر 16 سال اسیا فیلیپین 2011
    نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال
    مدال برنز تیمی المپیاد جهانی2011 - مدال طلای انفرادی المپیاد جهانی 2011
    مدال طلای تیمی مسابقات ازاد ترکیه 2011

  • استاد فیده انوشا مهدیان
    استاد فیده انوشا مهدیان
    نائب قهرمان مسابقات برق آسا زون غرب آسیا رده زیر 20 سال 2022 - قرقیزستان
    مقام سوم مسابقات المپیاد جهانی گروه B سال 2022 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1400 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - کرمانشاه
    مقام سوم مسابقات جوانان آسیا رده زیر 20 سال 2021 - کسب دومین نورم استادی بین المللی - سریلانکا
    قهرمان تیمی(تیم سایپا تهران)مسابقات لیگ برتر کشور 1398 - تهران
    مقام سوم مسابقات نوجوانان جهان رده زیر 16 سال 2019 - هند
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1398 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - رشت
    مقام سوم مسابقات زون 3/1 بانوان آسیا سال 2019 - کسب اولین نورم استادی بین المللی - اردن
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان) لیگ برتر کشور 1397 - تهران
    قهرمان مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی بزرگسالان کشور - گرگان
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1397 - قزوین
    نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1397 - زنجان
    مقام سوم تیمی مسابقات المپیاد جهانی شطرنج رده زیر 16 سال 2018 - هند
    قهرمان میز بانوان(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1396 - رشت
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1396 - گرگان
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 16 سال 1396 - ساری
    نائب قهرمان مسابقات قهرمانی سریع آسیا رده زیر 20 سال 1396 - شیراز
    نائب قهرمان تیمی(تیم ذوب آهن اصفهان)مسابقات لیگ برتر کشور 1395 - تهران
    نایب قهرمان مراحل اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1395 - سمنان
    نایب قهرمان مرحله اول مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1395 - یزد
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 14 سال 1394 - قزوین
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 20 سال 1394 - ماهشهر
    قهرمان مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1393 - ساری
    مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور رده زیر 12 سال 1392 - قزوین

  • هستی خسروی
    هستی خسروی
    مقام دوم رده سنی زیر 10 سال1396
    کسب عنوان سومی قهرمانی جهان در رده سنی زیر 8 سال -216
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان رده سنی زیر 6 سال جشنواره کشور - 1392

  • محمد صادق نادری
    محمد صادق نادری
    قهرمان مسابقات اماتوزی اسیا- اصفهان 2016
    نایب قهرمان رده سنی زیر 14 سال پسران - 1394

  • محسن ترکان
    محسن ترکان
    نایب قهرمان مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • امیرحسین بادکوبی
    امیرحسین بادکوبی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 14 سال کشور در سال 1391
    كسب مقام اول اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان -1391)
    نایب قهرمان مسابقات زیر 20 سال کشور در سال 1391
    مقام سوم در رده سنی زیر 12 سال در سال 90-1389

  • علیرضا آقائی
    علیرضا آقائی
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 18 سال کشور در سال 1391
    مقام دوم تيمي زير 16 سال اسيا(سريلانكا2012)
    نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 16 سال در سال 90-1389
    تکرار مقام دوم رده سنی زیر 16 سال کشور - سال 91-1390

  • فراز قلعه دار
    فراز قلعه دار
    نايب قهرمان اوپن زنده ياد دكتر نوابي (كرمان - 1391)
    قهرمان کشور در سال 1390 (رده سنی زیر 20سال)

  • استاد فيده پرنيان عباسي
    استاد فيده پرنيان عباسي
    کسب مقام سوم رده سنی زیر 12 سال کشور در سال 1391
    کسب مقام اول مشترک و عنوان استادي فيده مسابقات اسه ان در مسابقات اسه ان 2012
    مقام دوم قهرمانی کشور در رده زیر 10سال- سال 90-1389

  • رامیلا واگوهیان
    رامیلا واگوهیان
    مقام سوم زیر 18 سال 1396
    کسب مقام سوم بازیهای سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 15 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 20 سال دختران - 1394
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال - 1393
    مقام سوم قهرمانی کشور - رده سنی زیر 14 سال - 1392
    مقام دوم زیر 8سال کشور در سال 1388

  • اشکان ازلی
    اشکان ازلی
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 16 سال(1392) و راهیابی به مسابقات قهرمانی اسیا(2014)
  • طناز ازلی
    طناز ازلی
    مقام سوم مسابقات قهرمانی بانوان کشور سال 1397 و عضویت در تیم ملی کشور
    نائب قهرمان کشور در رده سنی زیر 18 سال 1397
    مقام دوم مسابقات آسیایی رده سنی زیر 16 سال 2017
    مقام سوم سریع قهرمانی آسیا رده سنی زیر 16 سال 2017
    قهرمان کشور دررده سنی زیر16سال دختران 1395
    نایب قهرمان رده سنی زیر 15 سال دختران مدارس اسیا و کسب عنوان wcm - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 14 سال - 1393

  • فاطمه مشهدی
    فاطمه مشهدی
    مقام اول کشور در رده سنی زیر 12 سال - 1398
    کسب مقام سوم زیر 12 سال کشور درسال 1397
    مقام سوم رده سنی زیر 10 سال 1396
    کسب عنوان دومی مسابقات سریع مدارس اسیا در رده سنی زیر 9 سال دختران - تهران 2016
    نایب قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال دختران - 1394
    قهرمان کشور در جشنواره کشوری رده سنی زیر 6 سال - تهران - 1392

  • کیارش نجفی
    کیارش نجفی
    1390- مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا2011
    قهرمان استات اصفهان در رده سنی زیر 16 سال - 1394

  • خشایار رجبی
    خشایار رجبی
    مقام سوم تیمی دانش اموزان اسیا - 2011
  • امید کریمی
    امید کریمی
    دارنده مدال برنز قهرمانی کشور کم بینایان و نابینایان - 1395 رامسر
  • عسل کاظم زاده
    عسل کاظم زاده
    کسب عنوان بهترین بازیکن ریتینگ دار زیر 1900 بانوان اماتوری اسیا- اصفهان 2016
    قهرمان استان در رده سنی زیر 12 سال - 1393
    راهیابی به فینال قهرمانی کشور بانوان (انتخابی تیم ملی بزرگسالان)1393
    قهرمان استان در رده سني زير 10 سال دختران -1391
    قهرمان استان در رده سنی زیر 20 سال دختران - سال 1390
    مقام هفتم رده سنی زیر 10 سال کشور - سال 91-1390
    مقام چهارم مسابقات قهرمانی کشور رده سنی زیر 8 سال 90-1389

  • ایدا عباسی
    ایدا عباسی
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390 و قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران
    نفر چهارم کشور در رده سنی زیر 10 سال 91-1390
    قهرمان استان در رده سنی زیر 10 سال دختران

  • مسعود ایرانپور
    مسعود ایرانپور
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1800 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • علی کدخدائی
    علی کدخدائی
    بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 2000 مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • محمد جواد نادری
    محمد جواد نادری
    بهترین بازیکن بدون ریتینگ مسابقات اماتوری اسیا- اصفهان 2016
  • نگین ماجد
    نگین ماجد
    کسب عنوان بهترین بازیکن با ریتینگ زیر 1700 مسابقات اماتوری بانوان اسیا-اصفهان 2016
  • آرش جعفری قورتانی
    آرش جعفری قورتانی
    قهرمان کشور در رده سنی زیر 8 سال - 1398
    قهرمان زیر 6 سال پسران در سال 1395

  • آرین اعتمادی
    آرین اعتمادی
    مدال برنز زیر 14 سال کشور - 1398
    قهرمان زیر 10 سال پسران استان در سال 1395

  • مائده یوسفیان
    مائده یوسفیان
    مدال برنز زیر 10 سال کشور - 1398
  • شایان ایمن
    شایان ایمن
    قهرمان استان زیر 10 سال 1396
    نایب قهرمان استان زیر 12 سال 1397
    قهرمان استان زیر 12 سال 1398
    نایب قهرمان کشور زیر 14 سال 1399
    نایب قهرمان اسیا زیر14 سال 2021